Jakość mebli tego producenta odpowiada standardowi Bodzia. Meble można obejrzeć w "salonach" tej firmy.
Lecz w standardzie obsługi klienta to Bodzio jest arystokracją do black red white.
Miałem do czynienia z reklamacjami w tych firmach.Do Bodzia nie mogę mieć zastrzeżeń.
W black red white 2 razy kupowałem meble i 2 razy spotkałem się z bezhołowiem organizacyjnym dyletanctwem i niesłownością.
Jakieś 4 lata temu reklamowałem śmierdzącą chemią szafę i dopiero po około roku udało mi się ją wymienić na inną (nie chcę zanudzać ilością pism do różnych instytucji).
Miesiąc temu ponownie skorzystałem z oferty tej firmy z montażem mebli.
Podczas montażu okazało się ,iż w zestawie półki były dwa jednostronne zawiasy. Monterzy mieli zgłosić reklamację (do 3 tyg.miała być załatwiona). Po upłynięciu terminu zgłosiłem monit. Monterzy mieli przyjechać w sobotę między 9-12. Nikt się nie odezwał. Po moim monicie panowie powiedzieli, że mogą być później - bo są na montażu. Umówiliśmy się na kolejny kontakt we wtorek. Nikt nie zadzwonił. Dopiero po moim mailu do siedziby firmy następnego dnia zjawili się monterzy i w 20 minut zawiesili półkę.
Przeszło miesiąc trwała reklamacja takiej drobnostki. Zaznaczam, że mieszkam we Wrocławiu 12 km od "salonu" tej firmy.
Podsumowując: dyletanctwo, niesłowność,lekceważenie klientów. Omijać szerokim łukiem
to badziewie.
Żałuję, że wcześniej nie poczytałem opinii o tej firmie.