dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 18 z 18
  1. #1
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    makus11

    Zarejestrowany
    Feb 2008
    Posty
    9

    Domyślnie wiata, zadaszenie, altanka

    Chciałbym do istniejącego garażu/garaż w jednej bryle z domem/ dobudować wiate, a własciwie chciałbym zadaszyć miejsce parkingowe. Wiata bezie miała wiec tylko jedna scianę zabudowana /dom z garażem/. Czy mam starac sie o pozwolenia czy wystarczy tylko zgłoszenie do starostwa? Jeżeli zgłoszenie yo przypuszczam ze trzeba będzie określić przeznaczenie tej wiaty/zadaszenia...czy pisac ze garaż czy budynek np.gospodarczy???

    Druga sprawa to chiałbym wybudowac altanke na części rolnej /działka jest budowlano-rolna/, wg planu przestrzennego moge tylko postawic zabudowania do produkcji rolnej /jeżeli jestem rolnikiem , a nie jestem / , co moge w tym przypadku zrobić, jeżeli starostwo mi odrzuci zgłoszenie?

    Działka ma 2000m2

    Jeżeli chodzi o odległości od sasiadów etc. nie ma problemu

    Tomek

  2. #2
    ELITA FORUM (min. 1000) NAJLEPSZY DORADCA FINANSOWO-PRAWNY!!!FORUMOWICZ WIELKI SERCEM Avatar aglig
    Zarejestrowany
    Aug 2004
    Posty
    2.057

    Domyślnie Re: wiata, zadaszenie, altanka

    Cytat Napisał makus11
    Chciałbym do istniejącego garażu/garaż w jednej bryle z domem/ dobudować wiate, a własciwie chciałbym zadaszyć miejsce parkingowe. Wiata bezie miała wiec tylko jedna scianę zabudowana /dom z garażem/. Czy mam starac sie o pozwolenia czy wystarczy tylko zgłoszenie do starostwa? Jeżeli zgłoszenie yo przypuszczam ze trzeba będzie określić przeznaczenie tej wiaty/zadaszenia...czy pisac ze garaż czy budynek np.gospodarczy???
    Zgłaszasz budowę wiaty zgodnie z art 29 ust 1 pkt 2 prawa budowlanego.
    Umieszczam tu Ciekawy wyrok Sądu może się komuś przydać.
    Wyrok z dnia 20 lutego 2007 r. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
    VII SA/Wa 635/06