PDA

Zobacz pełną wersję : ogrzewanie podlodowe a pies



Olga
13-08-2003, 10:12
Witam!
Wlasnie jestem na etapie wyboru rodzaju ogrzewania. Moj maz uparl sie na podlogowke w calym domu + piec gazowy kondensacyjny, jednofunkcyjny. Ciekawa jestem co na to moj pies (labrador), ktory raczej woli nizsze temperatury. Moze ktos jest w podobnej sytuacji?
Pozdrawiam .

vacus
13-08-2003, 15:56
Latem jak się nie będzie grzało to pies powinien być zadowolony zimą częścej będzie na dworze - nie znam się ale chyba te psy lepiej czują się latem. A w domu może znajdzie się dla niego jakiś chłodniejszy kąt?
O podłogówce są wcześniejsze posty poszukaj (co prawda o wpływie na labradora nie pamiętam było coś mówione może jednak coś się przyda).

cyrus
13-08-2003, 15:58
sorry że nie pomogę, ale chciałem napisać że jestem pod wrażeniem że ktoś rozpatruje funkcjonalność domu pod kontem pieska...miłe...pozdr

Olga
13-08-2003, 16:16
Coz pies bedzie mieszkal z nami przez najblizsze min. 10 lat, nie chcielibysmy aby sie meczyl....

kasiek
13-08-2003, 18:51
Nasza Buba - wprawdzie bernardyn - mieszka na dworze, do domu wchodzi zazwyczaj w upały kiedy jej za gorąco. Zimą chowa się do komórki, gdzie jest psie legowisko mniej więcej przy minus 15 stopniach cejslusza. Nie bardzo ją sobie wyobrażam w domu z ogrzewaniem podłogowym. No ale ona żyje jeszcze z innymi psami i od szczeniaka w takich warunkach, no i doświadczeń żadnych nie mamy. Rozumiem, że Wasz labrador jest psem domowym (przynajmniej częściowo), może jakimś rozwiązaniem będzie dobra izolacja między posłaniem a podłogą, a może będziecie mieli jakieś miejsca bez ogrzewania (np. pod schodami?).

13-08-2003, 20:31