PDA

Zobacz pełną wersję : Kominek z płaszczem wodnym



Bartolomeo_
09-01-2008, 08:26
Witam. Przygotowuje się do zakupu kominka z płaszczem wodnym do drewnianego domu z bali (dobrze ocieplonego) o powierzchni 160 m2. Mam pytanie do znawców i użytkowników kominka z płaszczem wodnym: czym kierować się przy zakupie kominka z płaszczem wodnym? Jestem zupełnie zielony w temacie, więc nie znam podzespołów, technologii, rozwiązań obecnych przy tym kominku. Proszę o porady, które pozwolą wybrać mi optymalny model.

mariobros35
09-01-2008, 15:23
Witam. Przygotowuje się do zakupu kominka z płaszczem wodnym do drewnianego domu z bali (dobrze ocieplonego) o powierzchni 160 m2. Mam pytanie do znawców i użytkowników kominka z płaszczem wodnym: czym kierować się przy zakupie kominka z płaszczem wodnym? Jestem zupełnie zielony w temacie, więc nie znam podzespołów, technologii, rozwiązań obecnych przy tym kominku. Proszę o porady, które pozwolą wybrać mi optymalny model.
zajrzyj na wiadomość prywatną 8)

Jurek_Z
09-01-2008, 16:09
Dla mnie najważniejsze było, żeby razem z kominkiem dostarczane były wszystkie elementy wpływające na bezpieczeństwo pracy kominka i jego sterowanie.

Inka Opole
09-01-2008, 17:39
wszystkie co jest potrzebne ma chyba makroterm ale znowu nie ma przylacza powietrza z zewnatrz
byrski ma automatyke i chlodnice i przylacze

w reszcie jak lechma ctm trzeba osobno dokupywac rzeczy

Pakt55
09-01-2008, 17:56
A jeśli chodzi o kominki z płaszczem wodnym mające zaokrąglony front (planujemy go na półokrągłej ściance) to co moglibyście polecić???
Te z makrotermu widziałem słaby wybór...

Jurek_Z
09-01-2008, 18:16
wszystkie co jest potrzebne ma chyba makroterm ale znowu nie ma przylacza powietrza z zewnatrz byrski ma automatyke i chlodnice i przylacze w reszcie jak lechma ctm trzeba osobno dokupywac rzeczy