PDA

Zobacz pełną wersję : Piec Kondensacyjny?



Pawek budowniczy
02-02-2008, 13:43
Witam mam pytanie czy ktos moze jest uzytkownikiem pieca kondensacyjnego WOLF Prosze o opinie? :D

starn
02-02-2008, 14:10
Mam CGB 11 piec o mocy 11kW ,rewelacja ,dom 180 m2 średniomiesięczne koszty ogrzewania 250zł ,ogrzewanie oparte tylko na podłogówce.
Może jestem nieobiektywny ponieważ jestem hydraulikiem i montuję różne piece różnych producentów co nie zmienia faktu że sam użytkuję wolfa ,jak dla mnie to mercedes.

Haynauer
02-02-2008, 19:29
tiaaaaa... ja mam samochód z silnikiem dwulitrowym, co pali 2 litry na 100 km....

Sali
02-02-2008, 22:33
tiaaaaa... ja mam samochód z silnikiem dwulitrowym, co pali 2 litry na 100 km....

mój teść ma piec Vaillanta nie znam modelu ale wygląda jak lodówka z czterema drzwiczkami i za listopad i grudzień CO + CWU zapłacił za gaz 700zł. dom ok 160 m2, 2 osoby + często małe dziecko więc musi być ciepło

więc chyba możliwe

starn
03-02-2008, 10:46
Witaj Haynauer

Lubię takich jak ty co nic nie wiedzą ale zawsze i wszędzie swoje trzy grosze musza wrzucić (czytaj dowartościować się).Zakładam że jesteś na tym forum tak jak wiekszość by sie coś dowiedzieć o procesie budowania,instalacjach i doświadczeniach innych budujących.
Mam wrażenie że zarzucasz mi kłamstwo ,a jeżeli tak to chętnie sobie z toba podyskutuję.Żeby ta rozmowa miała merytoryczne podstawy to najpierw zapoznaj się z podstawowymi pojęciami związanymi z ogrzewaniem takimi jak:
akumulacja ciepła,pojemność cieplna ,strata kominowa,sprawność,ciepło spalania.ciepło właściwe ,kondensacja,bufor,itp.Jak tą wiedzę posiądziesz i będziesz potrafił ją powiązać w całość będziesz gotowy do rozmowy ,czekam z niecierpliwością, a jeżeli chcesz rozmawiać w taki sposób jak ostatni twój post to wybacz ale rozmawić z tobą to strata czasu.

Haynauer
03-02-2008, 11:12