PDA

Zobacz pełną wersję : Przyłącza do działki



marteczka_212
06-02-2008, 13:17
Witam wszystkich zaczynających budowę wymarzonego domku.Mam pytanko czy jeśli moja działka już posiada przyłącza to jak będe się starac o pozweolenie na budowę też muszę płacic za te warunki przyłącza?Narazie jestem zielona w tym temacie bo dopiero zaczynam, więc wybaczcie jakcos chlapne :roll:

pelsona
06-02-2008, 13:32
Jeśli przyłącza już są to zostały zrobione w oparciu o wydane wcześniej warunki przyłaczenia. Trzeba je odszukać i zamieścić do projektu przy staraniu się o pozwolenie na budowę. Wydawanie warunków przyłączenia w większości jest bezpłatne, chociaż przy wodzie chyba zapłaciłem ok 100zł. Całość adoptuje projektant.
pzdr.

fotograf
06-02-2008, 15:35
Witam wszystkich zaczynających budowę wymarzonego domku.Mam pytanko czy jeśli moja działka już posiada przyłącza to jak będe się starac o pozweolenie na budowę też muszę płacic za te warunki przyłącza?Narazie jestem zielona w tym temacie bo dopiero zaczynam, więc wybaczcie jakcos chlapne :roll:

a gdzie masz te przyłącza? często sprzedający działke mówią, że są wszystkie przyłącza tylko nie mówią, że w ulicy dopiero
jak masz skrzynke z pradem, studzienke z licznikiem od wody i studzienke kanalizacyjną na działce wtedy mozesz mówić, że są przyłącza :-)
a wtedy nie potrzebujesz warunków tylko umowy na dostawe wody i pradu i odbiór ścieków

zes
06-02-2008, 17:38
Witam wszystkich zaczynających budowę wymarzonego domku.Mam pytanko czy jeśli moja działka już posiada przyłącza to jak będe się starac o pozweolenie na budowę też muszę płacic za te warunki przyłącza?Narazie jestem zielona w tym temacie bo dopiero zaczynam, więc wybaczcie jakcos chlapne :roll:

a gdzie masz te przyłącza? często sprzedający działke mówią, że są wszystkie przyłącza tylko nie mówią, że w ulicy dopiero
jak masz skrzynke z pradem, studzienke z licznikiem od wody i studzienke kanalizacyjną na działce wtedy mozesz mówić, że są przyłącza :-)