PDA

Zobacz pełną wersję : projekt DOM PRZY GOŹDZIKOWEJ UPB640 pracownia GALERIA DOMÓW



ren2904
27-03-2008, 15:40
Pomocy !!
Czy ktoś buduje ten dom? Proszę-"Goździkowcy" odezwijcie się !! Czekam na wszelkie informacje.
http://www.projektdomu.pl/projekt,upb640-dom-przy-gozdzikowej,11.html

Zastanawiamy się z mężem nad budową tego domu,chcielibyśmy go podpiwniczyć na całości.Mamy mnóstwo pytań bez odpowiedzi - więc POMOCY!!! :D

ren2904
28-03-2008, 09:46
Szanowni forumowicze !!
Czy nikt jeszcze tego nie budował? Czekam cierpliwie a tu nic!! Cisza!!


A zapomniałam dodać,że elewacja ma być zbliżona do tej -

http://www.dom-projekt.pl/projekt-domu-13.html

I jak Wam się podoba?

ren2904
31-03-2008, 15:08
Hmmmmm........ ! ! !
No i nikt się nie odzywa.... :cry:
To może jakiś fachowiec od budowlanki parę słów skrobnie ? :wink:
Jakieś informacje :
1. Jaki orientacyjny koszt budowy(mieszkam na Mazurach)
2. Coś o projekcie: trudności w budowie itp.
Jestem totalnym laikiem w tym temacie,więc wszelkie info baaardzo mile widziane.
:D :D :D
Czekam niecierpliwie i pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

ren2904
10-04-2008, 16:43
Cierpię!!!!


Tyle odwiedzin i ani jednego komentarza!!! :(


Kochani !!! Napiszcie parę słów otuchy!!!


Czy ten projekt to dobry wybór,ogólnie - co o tym sądzicie.Jeśli to "niewypał" to mamy jeszcze czas na zmianę decyzji.

Proszę,niech ktoś się wypowie :P


Pozdrawiam!!

Kasiaa29
10-04-2008, 17:53
Hej,
to ja sprobuję. Rozumiem, że koniecznie musi być parterowy z wielospadowym dachem. Próbowałabym cię od tego odwieść, ale jeśli tak zdecydowaliście, to ok (osobiście bardzo podobają mi sie domy parterowe, ale przy troszkę wiekszej powierzchni).
Może napiszę, to co mi sie nie podoba-
- malutka kuchnia i mały wiatrołap , kotłownia tez mała, wiec nie wiem czy zmieści sie kocil na paliwo stałe - pisze to, bo sama zamierzam taki mieć, pokoik nr 3 też nie jest za wielki
- tylko jedna łazienka , bez chociażby dodatkowego wc - dla mnie to niedopuszczalne