PDA

Zobacz pełną wersję : początek



pata
23-03-2002, 08:43
Witam wszystkich, jako nowa.Zaczynam budowę, narazie jestem kompletnym laikiem wtej sprawie . Czytam i czasem włos mi się jeży.Ja już nie mogę pozwolić sobie na zaden błą! Przed 2-ma laty kupiliśmy działkę wpakowująć w to wszystkie oszczędnośći + kredyt. Potem okazało się , żedziałka ma ogromną wadę ( linia średniego napięcia biegnąca w poprzek) Minął rok zanim się otrząsnęliśmy.
Teraz przebudowujemy linię zmieniając jej kierunek ( ok. 14000zł.)Wystapił nowy problem - strony swiata: wjazd od południa !Z dwojga złego wybrałam doświetlenie salonu kosztem ciemnego ( bo otwartego na północny -wschód tarasu)teraz martwie sie , bo to przeciez beznadzieja siedzieć na ciemnym i zimnym tarasie . Co robić?????????

23-03-2002, 19:01
A nie mozesz domu ustawic w glebi dzialki i taras zrobic od frontu?? Lub go jakos "zawinac" wokol domu.
pozdrawiam i prosze nie zalamuj sie. tutaj znajdziesz na pewno pomoc
:smile:

Frankai
23-03-2002, 19:14
Statystycznie 25% ludzi ma ten problem. Ja też mialem. Zdecydowałem się na kupno, bo było dobre miejsce i pełniuteńkie uzbrojenie. Architek zaproponował mi niezłe rozwiązanie - taras jest wycięty z pn-zach narożnika, więc łapie zachodnie słońce, jest częściowo zadaszony (deszcz mnie nie pogoni), a dodatkowo osłonięty pod kątem 45 stopni od pn. przez dostawiony garaż. Myślę, że to niezłe rozwiązanie. Martią mnie tylko szerokie drzwi wyjściowe, bo to jednak od północy. Salon ma jeszcze okno od południa i duże przeszklenie od zachodu w środku, więc światła powinno być dość.

bobiczek
24-03-2002, 14:36
A jak w gorące dni nie będziesz mieć ochoty na słońce to tez fajnie.
Mam taki sam problem i nie martwi mnie to.
Dziś próbuję tak - stawiam parasol za szopą i obserwuję jak to będzie w przyszłości (jak wędruje słońce)
Mówię Ci nie martw się.
Będziesz chcieć słońca - zrobisz w ogródku altankę słoneczną ze stołem i fotelami i też będzie super.

miazgociąg
24-03-2002, 15:20