PDA

Zobacz pełną wersję : Które okna mam wybrać ?



kryst
25-04-2008, 21:22
Witam
Poczytałem dość sporo na tym forum, ale nadal nie wiem jakie okna wybrać, może mi ktoś coś ciekawego podpowie, bo jestem zielony.
Okna maja być obustronny dąb. Mam do wyboru na takich produktach:
1. 6 komorowe Gealan, Winkhaus
2. 5 komorowe Veka, Roto nt
3. 5 komorowe Deceuninck, Roto nt
Dodam, że wszystkie wychodzą cenowo bardzo podobnie.
Mam jeszcze jedną opcje tańszą :
4. 5 komorowe Gealan, Winkhaus
Wiadomo jeśli chodzi o cenę to wziął bym 4 po co przepłacać, ale chce żeby były to dobre okna i nie okazało się za rok, że ten profil sie gnie albo okna sie nie domykają itp.
Za odpowiedzi z góry dziękuje.
Pozdrawiam.

Kris2222
26-04-2008, 13:23
gelany sie gną ja łuk

Veka są ok

deceunik tez ok

ale najlepsze są schuco

Damro
26-04-2008, 22:08
gelany sie gną ja łuk

Veka są ok

deceunik tez ok

ale najlepsze są schuco
jak najbardziej się zgadzam i koniec dyskusji :D

Robak
26-04-2008, 23:39
w mieszkaniu mam veka, w budującym się domu również veka

ilośc komór nie jest najważniejsza; ale szerokośc profila no i stal, której czasami trudno szukać w tańszych okienkach


polecam veka bo mam

na temat lepszych nie wypowiadam się bo nie wiem

na temat gorszych - hmm tutaj nie wymieniłeś zadnej z nazw firm, zatem ok

Kris2222
27-04-2008, 11:26
no ale te Gelany to naprawdę kaszanka , u znajomego już po miesiącu od założenia serwis był wzywany do połowy okien , skrzydła sie jakieś łukowate porobiły :lol:
wyciągali wkłady i coś tak klinowali , wypościli ale rogaliki i tak widać :lol:
przynajmniej dla mnie , ale ja to już mam takie zboczenie zawodowe budowlańca


Osobiście mam schuco Rondo od Jezierskiego , okna już śa rok zamontowane , nawet w upały gdy słonko grzało po nich od godziny 11.00 do samego wieczora
nie było problemu z otwieraniem, nawet jakiegokolwiek tarcia .

Co prawda sam profil jest ważny ale nawet najlepszy profil bez usztywnienia w środku jest do bani .