PDA

Zobacz pełną wersję : koszt instalacji elektrycznej



cannon
04-06-2008, 14:31
Jestem w szoku :o
Po zrobionym kosztorysie przez elektryka nie wiem co myśleć.
I tak materiał 22 tys. ( kable- sama elektryka ,bez TV ,bez alarmu, mniej więcej 147 punktów) skrzynie Legranda 2 szt.przełączniki bistabilne (albo coś takiego),uzbrojenie skrzyni 5 tys.+11 200 za 147 punktów.
Dobrzy ludzie poradzcie co o tym myśleć .
Cena to normalna czy z księżyca .Nie mam żadnego porównania .
Jak się teraz kształtują ceny za instalację.

skrzypp
04-06-2008, 14:34
Niezle się szokowałem , twoją ceną, tez mam robić elektryke i napewno tyle nie mam na to. a ile mam metrow powieszchni domu ?

tres34
04-06-2008, 14:48
Na szczescie jestem elektrykiem z wyksztalcenia (m.in.) i swoje 7km kabli polozylem za 0 PLN. Do tego mam wszystko gdzie chce i ile chce. Na material wydalem jakies 3,5tys. PLN. Nie zazdroszcze ludziom, ktorzy sami nic nie potrafia zrobic i za kazda duperele musza bulic burakowi, ktoremu sie wydaje ze jest fachowcem.

dzabij
04-06-2008, 15:06
Jestem świeżo po instalacji el. zapłaciłem 7050 PLN za instalację prądową materiał+robocizna (bez uzbrojenia rozdzielni, to po tynkach). Instalację sygnałową robiłem sam, rozciągnołem 1km kabla (TV, alarm, internet itp.), kable kosztowały ok. 1100 PLN

mario1976
04-06-2008, 15:34
Cena to normalna czy z księżyca .Nie mam żadnego porównania .
.

Jakaś kosmiczna wycena (moim zdaniem tego nawet nie ma co negocjować). :o nie bardzo nawet wiem ile w sumie Ci to wyjdzie bo 22 koła za materiał :o + 5 za uzbrojenie skrzynki + jeszcze 11 tysi czyli 38 tysięcy. powiedz, że coś nie zakumałem.

Robocizna u mnie za 140 punktów to 4900 (35 pln/punkt)
Uzbrojenie tablicy 1000.