PDA

Zobacz pełną wersję : Mam 300 tys.



ewita
21-09-2003, 17:39
Now właśnie 100 tys. gotowki i szereówkę, którą chcę sprzedać za 200 tys. :-? Czy to wystarcz, żeby wybudować dom 170 m kw?

salou
21-09-2003, 18:21
mnie wystarczylo 160 ale to zalezy jakie masz wymagania .... i chec do pracy

ewita
21-09-2003, 18:34
Sama nic nie będę robić, bo nie znam się na budowaniu. Buduje pan Andrzej z dwoma pomocnikami. Na razie są jeszcze przy fundamentach. Stan zerowy będzie mnie kosztował około 25 tys. zł. Ale wiem poważne wydatki dopiero przede mną.

sta28
21-09-2003, 18:37
60 tys. stan surowy otwarty (123 m. kw. pow. użytkowej, nie liczę podpiwniczenia); trzeba dodać koszt działki i przygotowań (dokumentacje, projekt). Ale to wykończenie ... :o
300 tys. - można się zmierzyć z budową (zależy gdzie, jaki chcesz mieć standard wykończenia itepe). Do dzieła !

Krystian
21-09-2003, 20:11
Też chciałbym mieć tyle kasiorki... :P , a tak poważnie myślę, że wyrobię się w 300 000 budując dom o pow. 280m2 powierzchni całkowitej ( 180 użytkowej, 30 garaż, 70 piwnica)... strychu(60m2) nie liczę... :wink:

pik33
21-09-2003, 21:52
Ja muszę zbudować dom - 108 m2 mieszkalne + ponad 30 m2 garaż - za niecałe 200 k. Jakbym miał 300k to bym skakał z radości, a dom mógłby mieć różne dziwne bajery.. ;) A tak jest ciągła walka z dziurami budżetowymi.

Klaudia
22-09-2003, 07:04
Zdecydowanie wystarczy. Zwłaszcza, że rozumiem, że masz już działkę i wolne 300 tys. zł
Mój dom - ok. 170 m2 (parterowy z poddaszem użytkowym) - bez działki - ok. 240 tys. zł

Wowka
22-09-2003, 07:26
Jak na pow. 170 m2 to masz "masę szmalu" starczy nawet na zagospodarowanie terenu. A i mebelki nowe kupisz .... :wink:

kodi_gdynia
22-09-2003, 07:29
Bez komentarza Evita. Kto mnie zna ten wie dlaczego.

Pozdrawiam

Szadam
22-09-2003, 08:10
Wg mnie starczy. Nawet na falbanki. :D

Jasiu
22-09-2003, 08:12
Bez komentarza Evita. Kto mnie zna ten wie dlaczego.

Pozdrawiam