PDA

Zobacz pełną wersję : Specjalizacja w budownictwie co wybrać?



stasieek
17-06-2008, 17:05
Studiuje budownictwo, w tej chwili musze deklarowac się jaką specjalizację wybrać, czy budownictwo komunikacyjne (drogi, mosty, koleje) czy ogólne (mieszkanio, kubaturowe, przemysłowe) jeśli ktoś pracujący w branży mógłby mi doradzić byłbym bardzo wdzięczny. wypowiedzcię się co myślicie. pozdrawiam Stasiek

akacja
17-06-2008, 21:15
Stasiuuuu, jeśli na trzecim roku jeszcze nie wiesz, jaką specjalizację wybrać, to.... chyba wszystko jedno, co wybierzesz :-?

an-bud
17-06-2008, 21:36
ogólne :wink:

Aluland
18-06-2008, 09:12
ogólne. :D

stasieek
18-06-2008, 10:40
zapytałem się ponieważ rozważam wybór, Myśle o nadchodzacym Euro w 2010 roku będe miał dyplom inżyniera, więc pracy przy drogach i metrze miałbym sporo. Dla ścisłości jestem na studiach inżynierskich i kończe 2 rok za póltora roku dyplom. A dlaczego doradzacie ogólne? Jaką widzicie przewagę nad komunikacyjnym?

Szymon_J
18-06-2008, 10:48
Wez pod uwage, ze na tym forum wiekszosc osob zajmuje sie budowa domow a nie drog ;)

Stokrotka
18-06-2008, 10:55
Na Euro 2012 będą też hotele budować, to taka podpowiedź ;-)

stasieek
18-06-2008, 11:47
Ale skoro wybrali budowe domów to chyba wiedzą dlaczego:), osobiście mi bliżej do budownictwa ogólnego, ale trzeba myśleć ekonomicznie, bom nie robi mi wielkiej różnicy. no cóż wszystko wyjdzie w praniu:)

mikolayi
18-06-2008, 11:48
najpierw odpowiedz sobie na pytanie czy chcesz pracować na budowie czy projektować. A potem zastanów sie czy chcesz jeździć po kraju czy siedzieć na tyłku i nie ruszać się dalej niż kilkanaście kilometrów od domu.