PDA

Zobacz pełną wersję : Po pierwsze witam, po drugie mam pytanie.



PatiD
01-07-2008, 16:55
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Jestem tu nowa :-) Muratora odwiedzam praktycznie regularnie, ale dopiero dziś się zerejestrowałam. Mam nadzieję ze będę mogła tutaj skorzystać z Waszej życzliwości i jakże wielkiej wiedzy. Ostatnio przeglądałam niektóre posty i doszłam do wniosku ze jestem zielona jak trawka na wiosnę. :-)
Mam pytanie. Chcemy z Mężem kupić dom, na rynku wtórnym, ale mam problem. Znalazłam dom, który nam się podoba i chcemy się wybrać do właściciela go obejrzeć, problem polega na tym, że nie mamy pojęcia o co pytać. No wiecie, spytam czy to jego własność, czy nie ma długów czy ma księgę wieczystą, ale o co dalej pytać? Sen mi spędza z powiek ten temat bo to jak bym kupowała kota w worku. Jakie papiery powinnam zobaczyć itp. Czy ktoś z Was mi pomoże? Ostatnio czytałam jeden z Waszych postów jak to przez czyjś dom ma przebiegać autostrada.... dzięki bardzo. To chyba narazie tyle o co chciałam zapytać. Jeszcze raz serdecznie witam wszystkich forumowiczów.

zbigmor
03-07-2008, 14:14
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Jestem tu nowa :-) Muratora odwiedzam praktycznie regularnie, ale dopiero dziś się zerejestrowałam. Mam nadzieję ze będę mogła tutaj skorzystać z Waszej życzliwości i jakże wielkiej wiedzy. Ostatnio przeglądałam niektóre posty i doszłam do wniosku ze jestem zielona jak trawka na wiosnę. :-)