PDA

Zobacz pełną wersję : DOMY GOTOWE - energooszczędne



TK30
18-07-2008, 11:55
Witam,
Dowiedziałam się o tej technologii dość niedawno i zaczęłam się poważnie zastanawiać nad wykorzystaniem tego sposobu do budowy mojego domu.
Strasznie mi się podoba to iż unika się problemów związanych z budową typu : brak pracowników, materiałów, krzywo postawione ściany, ciągłe pilnowanie pracowników czy wszystko jest na swoim miejscu :-? itp.
Z tego co do tej pory udało mi się dowiedzieć to budowa trwa ok 2-3 miesięcy ( adaptacja projektu, zrobienie elementów domu w fabryce, przywiezienie i zamontowanie) czysto, szybko i sprawnie. Czyli jak do tej pory same plusy :)
No tak ale co dalej ! Podobno żywotność takiego domu to ok 60-70 lat a co później się z nim dzieje ? Po za tym ciekawi mnie czy np. MDF nie jest szkodliwy dla ludzi, przecież to klej z trocinami?
Może ktoś już wybudował taki dom i mógł by się podzielić swoim doświadczeniem?

W ramach wyjaśnienia to jestem strasznym laikiem jeśli chodzi o te sprawy więc proszę się nie śmiać jeśli walnęłam jakąś gafę :oops:

TK30
18-07-2008, 12:03
chodzi mi o to :)
http://www.polskidom2000.pl/
http://www.haas.pl/

panda
18-07-2008, 13:22
chodzi mi o to :)
http://www.polskidom2000.pl/
To bym odpuścił. W KRS od lutego 2007, żadnej realizacji tylko wizualizacje, kapitał zakładowy 150 tys. (za to nawet stolarni nie urządzi a co tu mówić o fabryce domów).
Doradca na mazowieckie ma adres mailowy innej firmy której zresztą jest prezesem, dla mnie jeszcze lepszego "krzaka" - w KRS od listopada 2007 z kapitałem 50 tys. a już kilkadziesiąt realizacji. Tyle tylko że w Niemczech i Norwegii, żadnej w Polsce.

alan2
18-07-2008, 13:28
Podobno żywotność takiego domu to ok 60-70 lat a co później się z nim dzieje ?

To nie jest tak malo. Potem pewnie trzeba przeprowadzic jakis generalny remont i inspekcje.

cieszynianka
18-07-2008, 14:20