PDA

Zobacz pełną wersję : Parapet zewnętrzny z piaskowca - nada się to to ??



Zukow
18-08-2008, 20:43
Proszę, napiszcie co sądzicie o parapetach zewnętrznych z piaskowca.

http://www.allegro.pl/item413411597_parapety_gzymsy_fasady_schody_piasko wiec.html

Proszę nie uważajcie tego jako kryptoreklamy - naprawdę podobają mi się, ale czy się sprawdzą ?

Czy nie jest zbyt porowaty, czy nie będzie przyjmował brudu, czy nie będzie się ścierał? Czy będzie pił wodę ?


nie znam się na tym [ jeszcze ;-) ]

długi
18-08-2008, 21:14
trzeba impregnować

Zukow
19-08-2008, 10:51
trzeba impregnować


jeśli masz więcej informacji to prosze podziel się

impregnacja zabezpieczy raczej przed wnikaniem brudu, zmianą koloru ale czy sam materiał nie jest zbyt miękki i ścierny ??

długi
19-08-2008, 14:27
trzeba impregnować


jeśli masz więcej informacji to prosze podziel się

impregnacja zabezpieczy raczej przed wnikaniem brudu, zmianą koloru ale czy sam materiał nie jest zbyt miękki i ścierny ??

piaskowce z założenia są skałami miękkimi więc za dużo nie oczekuj .
Imprgnaty do piaskowca tak jak piszesz zabezpieczą przed wnikaniem brudu a przede wszystkim wody .
Piaskowiec jeśli jest dobrej jakosci spoko można dać na parapety a nawet na schody . Jeśli masz dom w takich kilimatach oczywiście .

Zukow
19-08-2008, 20:21
no dobra to jeszcze jedno pytanie

Czy grubość 2-3 cm na parapet z piaskowca to nie jest za mało - taką grubość ma granitowy, marmurowy czy z konglomeratu parapet a przecież są dużo twardsze.

Wiem, że nie będę raczej po nich skakał ale wiesz co może się przydarzyć - wystarczy, że spadnie doniczka albo kamień z serca ;-) i już problem

Andrzej Wilhelmi
19-08-2008, 23:06
Czy Ty zamierzasz po tych parapetach chodzić? Parapet wystaje za ścianę 3~5 cm. Pozdrawiam.

długi
20-08-2008, 06:52
no dobra to jeszcze jedno pytanie

Czy grubość 2-3 cm na parapet z piaskowca to nie jest za mało - taką grubość ma granitowy, marmurowy czy z konglomeratu parapet a przecież są dużo twardsze.