PDA

Zobacz pełną wersję : działka 12 arów zabudowa zagrodowa pomocy!!!!



balu1
21-08-2008, 22:51
Na wstępie chciałbym wszystkich przywitać oraz z góry podziękować za wszystkie odpowiedzi.
Parę dni temu kupiłem na wsi dwie działki każda po 12 arów.działki mają zapis rolna teren wielofunkcyjny wiejski (zabudowa zagrodowa) oznaczone sumbolem RM na działkach jest również stary substrat po starej zabudowie.te działki nie graniczą z sobą ale graniczą z działkami zabudowanymi (sąsiedzi) i również jest dostęp do drogi.w drodze są wszyskie media.
w gminie nie ma nowego planu zagospodarowania przestrzennego,
MAM PYTANIE CZY MOGĘ POSTAWIĆ DOM JEDNORODZINNY NA JEDNEJ Z DZIAŁEK? DODAM ŻE NIE JESTEM ROLNIKIEM I CO MUSZĘ ZROBIĆ ZEBY BYŁO TO MOŻLIWE?

oskar0259
21-08-2008, 23:40
Zostać rolnikiem, albo przynajmniej spełnić kryteria, które powinien spełniać rolnik.
P.S. Niestety, trzeba było na początku pytać, a potem kupować.

oskar0259
21-08-2008, 23:41
Poszukaj na forum, było już o tym do znudzenia. Przy Twojej deklaracji, że nie chcesz być tym, kim na tym terenie być powinieneś sytuacja z budową jest beznadziejna.

balu1
25-08-2008, 21:00
dziękuje za odpowiedż.co do tego rolnika czy starczyłoby tylko dokupić 1 hektar ziemi.

balu1
25-08-2008, 22:03
czy są szanse żeby przekształcic jedną z działek na działkę budowlaną przecież spełnia wszystkie wymogi ( jest sąsiad,wszystkie media ,droga publiczna) albo chociaż na rekreacyjną?

oskar0259
25-08-2008, 22:17
Gdy dla danego terenu jest uchwalony plan zagospodarowania jedynym wymogiem jest zgodność zamierzonej inwestycji z jego zapisami. To o czym piszesz dotyczy sytuacji, gdy planu nie ma - wtedy (i tylko wtedy!) bada się sąsiedztwo, uzbrojenie, dostęp do drogi itp.
Masz dwa wyjścia:
1) złożyć wniosek o zmiany w planie (realizacja, wg aktualnego stanu prawnego - za 2 lata, trochę dłużej, albo... nigdy - rada nie musi przecież zgodzić się z Twoją sugestią zmiany przeznaczenia),
2) zostać rolnikiem i zbudować zagrodę.