PDA

Zobacz pełną wersję : Lechma czyArysto?Który kominek?.



urszulak
29-08-2008, 14:42
Zostały chyba tylko te dwa na placu boju.
Czy macie jakieś doświadczenia z kominkami powietrznymi tych firm?
Dziękuję za wszystkie uwagi

dzióbek
29-08-2008, 17:33
Nie mam doświadczenia ale zdecydowałam się na arysto, na dniach będę zamawiać. Troszke poczytałam w internecie i dobra cena za jakośc, a podobaja mi sie właśnie takie wkłady - i producent za płotem :lol:

urszulak
29-08-2008, 18:04
Dziękuję .Też może powinnam byc lokalną patriotką :wink:
A gdzie zamawiasz?

Edybre
29-08-2008, 18:26
Ja tez mam arysto, 10 p, użytkujemy od lutego. Jestem zadowolona i w wyglądu i działania. Cena też bardzo fajna.

dzióbek
29-08-2008, 20:10
Dziękuję .Też może powinnam byc lokalną patriotką :wink:
A gdzie zamawiasz?
w sławoszewie za bartoszewem :lol:

urszulak
29-08-2008, 20:24
Właśnie mam zamiar sie do nich wybrać.A jak długo się czeka na wkład u nich i kto Ci będzie montował i wykonywał obudowę?Mają swoje ekipy?
Ja na razie byłam u przedstawicieli Arysto w Szczecinie

dzióbek
29-08-2008, 22:02
Właśnie mam zamiar sie do nich wybrać.A jak długo się czeka na wkład u nich i kto Ci będzie montował i wykonywał obudowę?Mają swoje ekipy?
Ja na razie byłam u przedstawicieli Arysto w Szczecinie
Właśnie w poniedziałek dopiero się dowiem to dam znać. Co do obudowy to chyba zdecyduję się na steel - art bo robia obudowy, które mi się podobają - chyba że podnieśli znacząco ceny.

Bikerus
30-08-2008, 20:30
Patrząc z estetycznego punktu widzenia to Lechma niestety jest tragiczna - a juz kompletnie nie pasuje do nowoczesnych wnętrz i obudów.
Arysto są ładne ale mam wrazenie, że blacha jest jakas taka cienka i spawy marne (ale to tylko wizualnie oceniam)
Ja wybrałem Sparke - zapłaciłem ok. 18% więcej od Arysto. Jest ładny i moim zdaniem lepiej technicznie wykonany.

urszulak
30-08-2008, 20:44
Dzięki.Lechma już odpadł.Na razie został Arysto,chociaż może...Dovre?
Mam kilka dni na decyzję.

Sigurd