PDA

Zobacz pełną wersję : Ilość kanałów wentylacyjnych



Markoebelo
11-10-2008, 22:00
Mam pytanie czy powinno robić się wszystkie kanały wentylacyjne tak jak zakłada projekt? w jest ich 4 czy nawet 5.
Domek ma 160 m2 : 1 wcna partere i 2 łazienki na poddaszu.
Szef proponuje zrobic dwa kanały wentylacyjne : jeden obejmowałby kuchnię i małą WC , drugi obejmuje dwie łazienki na górze.
POdobnie proponuja połączenie pionu kanalizacji dwóch łazienek u góry ( wykorzystując róznice poziomów woda płynełaby z większej łazienki do mniejszej przez ścianę przepust ( między łazienkami jest różnica poziomu ok 25 cm) i w dół jedna rurą do kotłowni .
Nie znam się na rzeczy a wycenę miałem robioną zgodnie z projektem , wiec teraz nie wiem czy próbują oszczedzić czy tez dobrze doradzają.
pozdrawiam

prosze o podpowiedź

szybkaosa
11-10-2008, 23:37
Szef proponuje zrobic dwa kanały wentylacyjne : jeden obejmowałby kuchnię i małą WC , drugi obejmuje dwie łazienki na górze.


że tak spytam, a jednym kanałem nie dałoby się połączyć tego wszystkiego? A szef o prądzie nic nie mówił :lol:

Chłopie budujesz nowy dom i chcesz zaczynać od fuszerki? Ile zaoszczędzisz na tym? Kanały rób osobno, mało tego, w kuchni zrobiłbym dwa kanały wentylacyjne, a może zechcesz kiedyś podłączyć tradycyjny okap? I co wtedy?

BigPiotr
12-10-2008, 05:45
Szef proponuje zrobic dwa kanały wentylacyjne : jeden obejmowałby kuchnię i małą WC , drugi obejmuje dwie łazienki na górze.


że tak spytam, a jednym kanałem nie dałoby się połączyć tego wszystkiego? A szef o prądzie nic nie mówił :lol:

Chłopie budujesz nowy dom i chcesz zaczynać od fuszerki? Ile zaoszczędzisz na tym? Kanały rób osobno, mało tego, w kuchni zrobiłbym dwa kanały wentylacyjne, a może zechcesz kiedyś podłączyć tradycyjny okap? I co wtedy?