PDA

Zobacz pełną wersję : Zabudowa rury GK



magda158
05-12-2008, 11:40
Hello,

Ja wiem że to pytanie jak z podstawówki dla niektórych z Was ale ja jestem początkujący majsterkowicz. Powiedzcie mi jak zabudować rurę płytą G-K idącą przy ścianie pod sufitem. jakich profili mam użyć. Ta rura to ma być tak zabudowana około 10cm na 10cm. Jakie profile na ścianę jakie na sufit i czy na styku tych 2 płyt też musi być profil?

Może coś podpowiecie. Z góry dzięki. Magda

andre59
05-12-2008, 12:37
Do ściany profil UD,
do sufitu profil UD,
na styku płyt też profil UD.

Trociu
05-12-2008, 13:52
na styku płyt też profil UD.A najlepiej dwa połączone ze sobą, tak aby każy był skierowany w stronę "bratniego" profilu UD przy ścianie i na suficie.

andre59
05-12-2008, 15:12
na styku płyt też profil UD.A najlepiej dwa połączone ze sobą, tak aby każy był skierowany w stronę "bratniego" profilu UD przy ścianie i na suficie.
eee tam, nic to nie da, a drożej kosztuje :wink:

retrofood
05-12-2008, 20:23
Do ściany profil UD,
do sufitu profil UD,
na styku płyt też profil UD.

no i parę kawałków płyty...
:D

Trociu
07-12-2008, 10:05
EDIT: pozostaje jeszcze sprawa jaka to wogole rura i czy nie trzeba bedzie zabezpieczyc sie przed skraplaniem wody/halasem splywajacej rura wody, bo zabudowy z plyt g/k maja swoje "pulapki".Jeśli to gazowa, to jeszcze wentylacja i opcja demontażu

Trociu
07-12-2008, 12:13
EDIT: pozostaje jeszcze sprawa jaka to wogole rura i czy nie trzeba bedzie zabezpieczyc sie przed skraplaniem wody/halasem splywajacej rura wody, bo zabudowy z plyt g/k maja swoje "pulapki".Jeśli to gazowa, to jeszcze wentylacja i opcja demontażu zabawne :D
gazowka! oj to trzeba zainstalowac kratki wentylacyjne i wentylatory z atestami przeciwybuchowymi, sruby i stelaz koniecznie z metali nieiskrzacych!, skrecac rowniez narzedziami nieiskrzacymi i to recznie bo elektronarzedzia sa niebezpieczne :D
opcja demontazu istnieje juz w samym zastosowaniu plyt g/k.Zabawna to jest Twoja wypowiedź.