PDA

Zobacz pełną wersję : Tynki na zawilgocone ściany - pomocy!!!



wojciechw
06-01-2009, 16:31
witam, jestem właścicielem starego budynku, w którym we wrześniu wykonano osuszanie - iniekcję krystaliczną, teraz chcemy położyć tynki, proszę o radę - jakie tynki najlepsze, poradzono nam także by przed tynkowaniem posmarować ściany środkiem o nazwie esco-fluat, a do tynku dodać thermopal - p, czy ktoś stosował te środki? a może znacie zamienniki, bo są one stosunkowo drogie?

Trociu
06-01-2009, 19:49
Czy ściany są już suche czy cały czas wilgotne?
Poczytaj sobie co to za środki na necie, a potem poszukaj odpowiedników ;)

Barbossa
06-01-2009, 20:19
saądząc po treści tematu to są wilgotne,
czyli iniekcja do du.py :roll:

Trociu
06-01-2009, 20:22
saądząc po treści tematu to są wilgotne,
czyli iniekcja do du.py :roll:czyli najlepiej nie tynkować, tylko osuszać

bladyy78
06-01-2009, 20:38
Nie znam się na tym ale co da osuszanie jak od tynku te mury znowu nasiąkną.

piotr_rt8
06-01-2009, 20:39
kiedyś pracowałem w firmie budowlanej i był podobny temat ale szef namówił właściciela aby najpierw zaczął od drenów aby wyeliminować przyczynę myśmy takich rzeczy akurat nie robili i nie wiem co było dalej
pozdrawiam kolego :D

wojciechw
06-01-2009, 22:35
dzięki za te wszystkie porady, na 3 ścianach widać efekty osuszania, a ściana północna jest nadal wilgotna, a o drenażu warto pomyśleć, już wcześniej też podsunięto nam tę myśl, dzięki

Trociu
07-01-2009, 09:53
dzięki za te wszystkie porady, na 3 ścianach widać efekty osuszania, a ściana północna jest nadal wilgotna, a o drenażu warto pomyśleć, już wcześniej też podsunięto nam tę myśl, dziękiA Ty wogóle wiesz co spowodowało zawilgocenie tych ścian?

Trociu
07-01-2009, 09:56
Nie znam się na tym ale co da osuszanie jak od tynku te mury znowu nasiąkną.Tylko, że to będzie zawilgocenie chwilowe, które każde mury przechodzą podczas tynkowania. Zwykłe suszenie wystarczy, aby tej wilgoci się pozbyć.