PDA

Zobacz pełną wersję : pokój nad garażam-czy to takie uciążliwe?



Cezarr
03-11-2003, 07:01
Witam
W wielu projektach domów z tzw.mieszkalnym poddaszem-nad garażem umieszczona jest jedna z sypialni. Czy naprawde jest to złe rozwiazanie? Może ktoś kto mieszka w takim domku podzieli sie wrażeniami?Mówi sie o spalinach,zapachach itp.Rezygnować z pokoju na rzecz strychu?
Pozdrawiam

Bard13
03-11-2003, 08:43
Zaznaczam, że nie mam w tym doświadczenia, ale o uciążliwości można mówić, jeśli zakłada się, że samochód będzie często wjeżdzał i wyjeżdżał z garażu, wtedy stążenie spalin może w garażu rosnąć i i dostawać się do pokoju, ale tylko przez okno, jeśli będzie blisko wywietrznika wyprowadzonego na zewnątrz.
Jeśli chodzi o hałas, to podobnie.

W jednorodzinnym domku bym się tym nie przejmował

pitbull
03-11-2003, 08:47
Jesli garaz jest prawidlowo zwentylowany i zaizolowany akustycznie nie ma znaczenia.

Wakmen
03-11-2003, 10:13
Jeżeli garaż nie będzie wykożystywany jako zakład blacharski lub wykonywane zbyt często głośne prace, to niczym bym się nie martwił. Niech nawet samochód kilka razy na dobę wjedzie i wyjedzie czy można uważaćto za uciążliwe? Jeżeli tak to proponuję garaż wybudować w dość znacznej odległości od domu (np. 100m :wink: )

Honorata
03-11-2003, 10:44