PDA

Zobacz pełną wersję : Tanie odkurzacze przemysłowe



bladyy78
25-01-2009, 11:41
Musze kupić sobie na budowę jakiś odkurzacz, miedzy innymi do wybierania popiołu z kominka raz na kilka dni i do drobnych prac. Myślałem na początku o separatorze popiołu do kominka z wbudowanym silnikiem, ale jak mam za takie coś dąć ok 300zł to mogę w tej samej cenie mieć już mocniejszy odkurzacz i podłączyć do niego jakieś drobne elektronarzędzia. Ma ktoś u siebie taki tani odkurzacz przemysłowy do 400zł. Jak się sprawuje? Myślałem nad czym takim http://instrukcja.pl/i/odkurzacz_macallister lub http://www.specmajster.pl/product-pol-1791-EINHELL-Odkurzacz-Warsztatowy-BTVC-1250-SA.html. Nie potrzebuje porządnego sprzętu za 2tyś.

peterpan
25-01-2009, 14:10
Nie znam się na tych odkurzaczach ale nie zawsze wszystko co markowe jest najlepsze. Sam się o tym przekonałem na własnej budowie.

bladyy78
25-01-2009, 16:10
przemyslowy odkurzacz za 400zl :D
taki jest od 2500zl je wszystko, cichy, lekki, wciaga nosem wode, antyelektrostatyczny, atesty itp. itd.
odkurzacz za pieniadze jak mowisz to dla cierpliwych co to lubuja sie w grzebaniu w swoich "narzedziach".
dla odkurzaczy w przedziale cenowym 500-1700 cena filtra jest praktycznie jednakowa, doloz i kup cos markowego, makita, bosch, dewalt, sthil, karsher. podejdz do sklepu specjalistycznego cos wyskubiesz z ceny.