PDA

Zobacz pełną wersję : Wylewka



L_0LEK
16-04-2009, 11:28
Witam
Jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o jakiekolwiek prace budowlane. Jednak w czasach kryzysu chcę trochę ciąć koszty i samemu wykonać niektóre prace wykończeniowe. Postanowiłem zacząć od wylewki w przedpokoju. Bardzo proszę o pomoc jak się za to zabrać, czy skorzystać z gotowych wylewek samopoziomujących?
Dodam, żena wylewce planujemy położenie wykładziny podłogowej. Powierzchnia pod wylewkę to około 11 metrów kw.
Dziękuję za wszelką pomoc.

Trociu
16-04-2009, 11:36
Masz na myśli jastrych? Czy tylko nadlanie czegoś na istniejącą podłogę betonową.

L_0LEK
16-04-2009, 11:48
Musze to położyć na goły beton. Nie znam proporcji do zrobienia wylewki, nie wiem czy kupić samopoziomującą.
Będę wdzięczny za każdą pomoc :)

Trociu
16-04-2009, 11:50
Musze to położyć na goły beton. Nie znam proporcji do zrobienia wylewki, nie wiem czy kupić samopoziomującą.
Będę wdzięczny za każdą pomoc :)Co rozumiesz poprzez goły beton? Jest to chudziak zrobiony na utwardzonym piachu czy jastrych, pod którym masz styro i rurki od wody, etc

L_0LEK
16-04-2009, 11:58
PIACH. Puszczone jest w niewielkim odcinku ogrzewanie CO i właśnie chodzi też o to by to wzmocnić. Rury od Co są już zalane tym betonem. Chcę poprostu położyć nową warstwę, podnieść trochę poziom i wszystko to ładnie wypoziomować. Podnieść tak z jakieś 2-3 cm

Trociu
16-04-2009, 13:55
Już drugi post dzisiaj czytam od laika z którego za dużo nie wynika.

Teraz ja to widzę tak:
- masz w fundamencie piach
- na nim nalane trochę betonu
- na tym betonie i częściowo pod nim lecą sobie rurki
- i teraz to chcesz zalać aby podnieść trochę "teren"

Pytanie PO CO?
Na to powinien przyjść styropian (lub ewentualnie wełna) i jastrych.

No chyba że o czymś nie wiesz lub nie piszesz.

Trociu
16-04-2009, 13:56