PDA

Zobacz pełną wersję : Pękające połączenia płyt GK



jogging
17-04-2009, 15:16
Witam!
Mam mały problem. Rok temu kupiłem w stanie surowym – do białego montażu - lokal w segmencie. Poddasze użytkowe wykończone jest płytami GK. Przy kupnie wszystko było OK. W czasie zimy jednakże większość łączeń pomiędzy płytami GK oraz pomiędzy płytami GK a ścianami popękała… Nie wygląda to za ciekawie ... Dom jest ciągle na gwarancji i to zareklamuję, ale mam kilka pytań:
1) Czy jest możliwa dobra naprawa tego typu uszkodzeń? Dobra to znaczy taka żeby za pół roku znowu nie popękało …
2) Jak to zrobić ?– pytam bo jestem laikiem w tych sprawach a chciałbym jakoś weryfikować fachowców którzy to będą robić. Jaka technologia prac, jakie materiały, czy bardzo brudne są to prace, itp.?

Pozdrawiam
Andrzej

Cinek23
17-04-2009, 15:50
Poszukaj odpowiedzi. Dużo jest na ten temat.

jogging
20-04-2009, 13:48
[quote=jogging]na pekniecia wystepujace miedzy plytami nic nie poradzisz, tu moze byc wina zlego doboru stelazu badz zlego mocowania plyt - bez odkrywki nie da sie jednak tego stwierdzic.
skrajne pekniecia mozna ew. dozbroic i na koniec akrylowac.

Czy to oznacza, że naprawa wiąże się z totalnym demontażem konstrukcji GK i zrobieniem teog od początku?

jogging
28-04-2009, 08:14