PDA

Zobacz pełną wersję : schody kuchnie meble



Robert Kielce
07-05-2009, 19:57
jestem stolarzem i posiadam wolny czas na wykonanie zleceń w zakresie
schody
meble kuchenne MDF drewno
zabudowy szafy meble z drewna
inne realizacje w drewnie
duże doświadczenie w indywidualnych projektach


Mam brata który również profesjonalnie zajmuje się układaniem kostki brukowej granitowej , dysponuje czasem

Pozdrawiam i czekam na oferty w odległości do 200km od Kielc

Robert Kielce
07-05-2009, 20:47
chciałbym dodać że obecnie dysponuje dość tanim materiałem na meble świerkowe takie jak szafy łóżka stoły komody, koszt mebelka z drewna litego świerkowego waha się w prawie takich samych kosztach jak ze zwykłej płyty wiórowej naprawdę interesujący temat a za sprawą lekkiego zahamowania rynku

Robert Kielce
08-05-2009, 12:22
chciałbym dodać że obecnie dysponuje dość tanim materiałem na meble świerkowe takie jak szafy łóżka stoły komody, koszt mebelka z drewna litego świerkowego waha się w prawie takich samych kosztach jak ze zwykłej płyty wiórowej naprawdę interesujący temat a za sprawą lekkiego zahamowania rynku

płyta kleiona świerkowa o wymiarach 4m dł 1.2 m szerokość kosztuje ok. 180zł co daje cenę 38 zł/m2 grubość 18mm , myślę że można ją wykorzystać do wszystkiego np. podbitka na poddaszach pociąć w dowolne kształty pomalować na dobrany kolor i wychodzi niedroga i naturalna rzecz

Robert Kielce
10-05-2009, 11:44
wykonuje również postarzane patynowane belki sufitowe z drewna dębowego
meble również
Pozdr i czekam na oferty

Robert Kielce
14-05-2009, 16:41
zapraszam

Robert Kielce
16-05-2009, 16:25
jestem stolarzem i posiadam wolny czas na wykonanie zleceń w zakresie
schody
meble kuchenne MDF drewno
zabudowy szafy meble z drewna
inne realizacje w drewnie
duże doświadczenie w indywidualnych projektach


Mam brata który również profesjonalnie zajmuje się układaniem kostki brukowej granitowej , dysponuje czasem

Pozdrawiam i czekam na oferty w odległości do 200km od Kielc