PDA

Zobacz pełną wersję : stara studnia cembrowana - plusy i minusy?



marzena925
28-05-2009, 12:26
witam. posiadam takową koło domu. zastanawiam się nad jej wykorzystaniem praktycznym. napewno ja zostawimy, to oczywiste. na chwilę obecną woda w niej jest, czysta "na oko" (podobno była badana i nadaje się do spożycia :/ ), ma podłączoną pompę i woda z niej jest wyprowadzona kranikiem do części ogrodowej (tylko pompę szlag trafił) więc do podlewania jak znalazł. nie mam bladego pojęcia jaka jest głęboka, jaki ma stan wody, jak szybko ta woda się w niej zbiera - nie znam się na tym. czy jest coś na co należy zwrócić uwagę posiadając taki wynalazek? A czy poza podlewaniem są jakieś inne sprytne zastosowania takiej studni? może jako zimna woda do spłukiwania, prania? napewno trzeba ją przykryć jakoś sprytnie bo na chwilę obecną stresuje moją wyobraźnię swoją otwartą na świat gardzielą czyhającą na moje dziecko... A minusy takiej studni?

01-06-2009, 20:44
... czy poza podlewaniem są jakieś inne sprytne zastosowania takiej studni? ...
tak, wode mozna pic, myć sie w niej a nawet przeglądać /przy braku lusterka/


... obecną stresuje moją wyobraźnię swoją otwartą na świat gardzielą czyhającą na moje dziecko... A minusy takiej studni?
z minusów ...
małe dziecko albo kot /nie daj Boże/ moze się w niej utopić ...

el-ka
16-06-2009, 22:28
Super taka studnia - my sobie specjalnie kopaliśmy. Woda w ogrodzie za prawie darmo = bezcenna.
Można pięknie obudować i gotowa wspaniała aranżacja ogrodu. Ma wtedy też ten romantyzm - podobnie jak kominek. W kamienicy i bloku nie ma takich rzeczy.
Ale trzeba koniecznie zabezpieczyć klapą zamykaną, gdy są dzieci !- koty - przynajmniej moje - nie sa takie głupie by wpaść do studni.

adam_mk
20-06-2009, 08:41
"zastanawiam się nad jej wykorzystaniem praktycznym..."
:o :o :o
:lol:
Najlepiej jako źródło wody.....
Adam M.

golat
19-07-2009, 20:10
Mam sytuację podobną - stara studnia i chodzi mi po głowie pomysł , aby