PDA

Zobacz pełną wersję : jaka szifierka do zeszlifowania impregnatu z drewna



mariusz24
19-07-2009, 13:40
Muszę zeszlifować wierzchnią warstwę z desek sosnowych (balustrada tarasu i schodów) pomalowanych impregnatem koloryzującym sadolin (2 warstwy dość grubo), gdyż okazało się, że kolor będzie nieodpowiedni :P
Deski

Deski mają szerokość 9-14cm, powierzchnia ok. 30m2. Czyli na obie strony będzie ok. 60m2 szlifowania.
Próbowałem to robić szlifierką kątową z regulacją obrotów z zamocowanymi krążkami na rzepy, ale strasznie dużo się przy tym pyli i boję się, że mogę uszkodzić szlifierkę, poza tym krążki szybko się zapychają i czasami pozostają koliste ślady.

Czyli jednak chyba trzeba będzie zainwestować w szlifierkę z odprowadzaniem pyłu. Nie mam doświadczenia przy pracy z takimi urządzeniami, więc proszę o polecenie jaki typ będzie nadawał się do tego zadania
- mimośrodowa (http://sklepy.allegro.pl/item681193553_szlifierka_oscylacyjna_mimosrodowa_6 80_w_germany.html)
- oscylacyjna (http://sklepy.allegro.pl/item681236854_szlifierka_oscylacyjna_black_decker_ ka197_fv.html)
- taśmowa (http://sklepy.allegro.pl/item689345172_szlifierka_tasmowa_einhell_bbs_850_e _fv_gw_2_lata.html)

Podałem tańsze modele, gdyż poza tą pracą szlifierka będzie raczej okazyjnie wykorzystywana.

FlashBack
19-07-2009, 13:56
polecam strug bedzie prosciej z usunieciem zabarwienia drewna, impregnat zostal wchloniety. chyba, ze dla sportu takie szlifowanie, ze niby pomoze ;).
te linki to, przepraszam jakas reklama?, ze niby mam byc naganiaczem? tak za free mam polecac cos z allegro?

perm
19-07-2009, 17:23