PDA

Zobacz pełną wersję : Białkowanie i co dalej ??



T_omhacker
26-07-2009, 20:30
Witam.
Jestem początkującym więc bardzo proszę o wyrozumiałość. Jak do tej pory byłem biernym użytkownikiem forum i na wszystkie pytania znalazłem odpowiedzi przeglądając wasze wypowiedzi. Do dzisiaj.

Problem mam następujący:
Po otynkowaniu domu - cement, piasek, wapno - wujek kazał go wybiałkować. Jako, że do tej pory słuchałem wujka, który ma 35 letnie doświadczenie w budownictwie i wykończeniówce tak też zrobiłem. Po zakończeniu prac okazało się, że ekipa nie zajmie się raczej wykończeniem i zrobi to mój znajomy, który od niedawna ok. 2 lat prowadzi firmę świadczącą usługi remontowo-budowlane. Obejrzał wszystko i stwierdził, że trzeba będzie wybiałkowane ściany oczyścić z wapna płótnem ściernym i dopiero nakładać farbę i tak też w sumie zacząłem robić, ale że ja polak - jak jest trudno to kombinuje - zadzwoniłem do zawodowego malarza i zapytałem jego o zdanie. Powiedział, że najgorszą rzeczą jaką mógłbym zrobić to niewybiałkować po tynkowaniu ścian. Twierdzi, że jak on robi to wybiałkowane jednokrotnie ściany maluje rzadkim gipsem i dopiero po tym nakłada każdy rodzaj farby lub tynku wedle życzenia.
KTO MA RACJE?? Bo ja już nie wiem co teraz mam zrobić - wiadomo, że chce jak najlepiej by nie okazało się, że po 2 latach będę musiał znowu malować.

Dodatkowe pytanie to takie jaki rodzaj farby użyć??

26-07-2009, 21:13
... KTO MA RACJE?? Bo ja już nie wiem co teraz mam zrobić...
racje ma Twój wujek i malarz
/jesli jednak pomalowałes zbyt gęstym wapnem lub zbyt wiele razy bez "przetarcia|", po częsci racje moze miec tez znajomy, czyli jesli malowałes za grubo - te wszystkie "naddatki" wapienne czy gipsowo - wapienne nalezy w takim przypadku zetrzec i podłoze wyrównać/

labas1
26-07-2009, 21:20
Kłania sie Roch Kowalski - mów mi wuju.
Rodzina ma zawsze rację i i oczywiście Brzoza.

facet27
26-07-2009, 22:37