PDA

Zobacz pełną wersję : Kreisel SISI tynk Odmowa reklamacji !!!



Katonn
13-08-2009, 10:53
Nie mam doświadczenia w kruczkach prawnych i prosze WAS o pomoc ...

W poniedziałek zakupiłem SISI tynk ziarno 1,5 mm w Firmie ZILMEX w Krakowie w Nowej Hucie (zresztą tę firmę polecił mi Dyrektor Regionalny Kreisel przez telefon). Baza oryginalna, pigmnet i mieszanie w ZILMEXIE
Tynk dojechał do mnie we wtorek, we środe wykonawcy zaczęli klaść tynk na elewacje. I odrazu we środe stwierdziłem źle polożony tynk na małej ścianie. We czwartek dramat. Wykonawca położył tynk na dwóch dużych ścianach i obie są zniszczone. W tynku sa bryły, grudy, kawałki silikonu podbijajace pace i tynk sie "ciagnie". Powstają duże plamy i jest z daleka widoczna inna struktura tynku. Bryl i grud nie widac w trakcie mieszania wiec nie mozna bylo tego uniknąc - to wersja wykonawcy. Nerwowe telefony do Kreisla co dalej, ale wszyscy pracownicy mogący mi pomóc są na imprezie firmowej w Sopocie. Wstrzymujemy prace.
Poniedziałek- przyjechał na oględziny przedstawiciel firmy Kreisel. Spisał protokoł reklamacyjny, zrobił zdjęcia, zabrał worek z grudkami i dwa wiadra, w których wytworzył sie dwu centymetrowy korzuch. Sam komentował , że czasem tak sie zdarza że palety stoja na słoncu i górna wartwa wiader z bazą tynku może sie scinac.
Dzisiaj czwartek mam juz odpowiedz z fabryki Kreisel:
Grudy tynku i silikonu po umyciu dalej sa zabarwione co znaczy że TYNK ULEGŁ USZKODZENIIU PO ZABARWIENIU !!!
Ani słowa o tym, że w wiadrach są 2 cm korzuchy !!!
Reklamacja rozpatrzona odmownie
Jeśli tynk uległ uszkodzeniu po zabarwieniu to w jaki sposób i dlaczego tak szybko (mniej niz 48 godz) ??? schowany w garażu, zreszta i tak od poniedziałku sie ochłodziło, więc nie ma temperatur "ścinajacych" tynki w zapakowanych wiaderkach.