PDA

Zobacz pełną wersję : PROSZĘ O OPINIĘ !!! kolejna " precyzyjna " firma .



AnetaK
13-11-2009, 21:52
Szanowni Państwo !
Bardzo proszę o wydanie opinii na temat położenia tych rur:
images44.fotosik.pl/226/8d582cecc8a1ecfdmed.jpg
images45.fotosik.pl/227/d63e3a4164b0bbdamed.jpg

wystają 9 cm nad podłogę, ponieważ położyli taką plątanine,że wchodzi jedna na drugą, a za chwilę mam mieć wylewkę na 10 cm, tzn, że w niektórych miejscach będzie jej 1 cm ?

Nie znam się na tym, ale już się obawiam, że kolejna firma cierpi na brak fachowców.......
proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! póki jeszcze nie skończyli .

Nefer
13-11-2009, 21:57
zdjątka wkliłam :

http://images44.fotosik.pl/226/8d582cecc8a1ecfdmed.jpg

http://images45.fotosik.pl/227/d63e3a4164b0bbdamed.jpg

Browar
13-11-2009, 21:59
:o Jesusicku!

Ciupaska w dłoń i goń tą hołotę z budowy!

Nefer
13-11-2009, 22:00
Oj faaaaaaaajne - mnie się podoba. W życiu czegoś takiego nie widziałam. Do czego te rurki ?
Bo to wygląda jak mocno artystyczna instalacja :)

mattdl
13-11-2009, 22:02
:o ale bagno ... w zyciu by nie przeszlo :x
a gdzie styropian bo jakos nie widac? chcesz robic wylewke bez ocieplenia?
a tak w ogole to poddasze?

Cpt_Q
13-11-2009, 22:03
Wygląda jak wytwórnia wędlin w Wąchocku... :o

Browar
13-11-2009, 22:03
Oj faaaaaaaajne - mnie się podoba. W życiu czegoś takiego nie widziałam. Do czego te rurki ?
Bo to wygląda jak mocno artystyczna instalacja :)

wygląda jak "Kran balladyny" :lol:

Dla mnie to jest do wyrwania i od początku...

po pierwsze nigdy bym nie zrobił łączeń rur w wylewce, otulina poszarpana a miejscami wcale jej nie ma, no i tak sie nie kładzie rur....

Konto usunięte na żądanie Forumowicza
13-11-2009, 22:17