PDA

Zobacz pełną wersję : Sterownie kominka, reku solarow??



Shime
02-01-2010, 01:08
Jestem na etapie kladzenia elektryki i teraz zapytanie:
-mam kominek chce aby sterowala nim przepustnica elektryczna na dolocie powietrza do kominka
-Regulacja predkosci obrotowej turbiny (od nadmuchu powietrza)
-Sterowaniu gwc i reku( w niedaliekiej przyszlosci)
-Solary
Czy jest jakis sterownik ktoru obsluguje te wszystkie urzadzenia czy zostaje mi tylko zalozyc system inteligentnego domu do zarzadzania tymi urzadzeniami i do tego oswietleniem pradami itp.....???????
A moze lepiej osobny steronwnik do kazdego systemu??


W necie znalazlem cos tkiego do solarow http://www.sklep.insbud.net/product_info.php/cPath/21_37/products_id/54.html

Do przepustnicy i cwu http://www.kratki.com/product_info.php?products_id=1236

Do nadmuchu i gwc http://allegro.pl/item863302423_sterownik_gwc_wykorzystaj_wiecej_dar mowej_energii.html

Dziki za jakie kolwiek odp.

robertsz
02-01-2010, 07:50
Czy jest jakis sterownik ktoru obsluguje te wszystkie urzadzenia czy zostaje mi tylko zalozyc system inteligentnego domu do zarzadzania tymi urzadzeniami i do tego oswietleniem pradami itp.....???????
A moze lepiej osobny steronwnik do kazdego systemu??

Dziki za jakie kolwiek odp.
Jeden wspólny sterownik do tych wszystkich urządzeń raczej nie istnieje na rynku. Można takie dedykowane cudo zamówić u jakiegoś zaprzyjaźnionego automatyka, koszt materiałów rzędu 2,000zł. Koszt robocizny zależy od tej przyjaźni z automatykiem.
Rozbudowany system daje Ci możliwość wprowadzenia czasowych (dziennych/nocnych) trybów grzania i wtedy automat myśli za Ciebie.
Pojedyncze sterowniki takich możliwości nie mają.
Trzeba tylko wymyślić algorytm i uzgodnić priorytety urządzeń, co jest ważniejsze, co ma wpływ na co.... etc. Słowem jeden sezon grzewczy na próby i modyfikacje softu.