PDA

Zobacz pełną wersję : Odśnieżanie okien w dachu



angela_ap
09-01-2010, 15:57
macie jakieś sprawdzone metody na to jak pozbyć się śniegu z okien w dachu? Zamontowane pod nimi kaloryfery nie daja radę ogrzac ich na tyle, żeby snieg sie rozpuścił, w pomieszczeniach jest ciemno, a minimalnie rozpuszczający się śnieg kapie mi na kanapę - ale to już oddzielny problem do zalatwienia - znacie jakiś inny poza otwarciem okna na które jakoś nie mam odwagi, sposób na pozbycie się białego puchu?

VIP Jacek
09-01-2010, 16:20
jakie masz te okna, bo czegoś nie rozumiem. :o
Jak są dobre okna połaciowe, szczelne i ciepłe, to żadne ciepło nie rozpuści zalegającego śniegu. Można jeśli ci zależy uchylić lekko okno i zgarnąć go. Ale z tego co piszesz to okna masz nie szczelne, skoro topi się śnieg i woda kapie ci do domu. I tu jest problem.
Okna do wymiany lub uszczelki.

angela_ap
09-01-2010, 16:29
czy dobre nie wiem, nie znam się, nieszczelnośc okien to temat do odrębnej dyskusji - rozumiem w takim razie że poza ich lekkim uchyleniem nic nie zrobie żeby pozbyć się śniegu

Lookita
09-01-2010, 16:38
tez mam problem z zaleganiem sniegu,ale akurat nie mam zrobionego wlasciwie dolotu cirpla z kaloryfera na okno-postawilem na lepsza izolacje murlaty-ale snieg zalega i faktycznie-zaciemnia,zalega i wqrza....nie bede nic otwierac i czyscic,bo mi na buzke spadnie,ale: myslalem ,jak sie sprawdzaja w takich przypadkach rolety,albo...wycieraczki niczym w samochodzie ;-) ?z tymi ostatnimi to zartuje,ale o zew. roletach,mysle juz dlugo....

niktspecjalny
09-01-2010, 16:41
jakie masz te okna, bo czegoś nie rozumiem. :o
Jak są dobre okna połaciowe, szczelne i ciepłe, to żadne ciepło nie rozpuści zalegającego śniegu. Można jeśli ci zależy uchylić lekko okno i zgarnąć go. Ale z tego co piszesz to okna masz nie szczelne, skoro topi się śnieg i woda kapie ci do domu. I tu jest problem.
Okna do wymiany lub uszczelki.