PDA

Zobacz pełną wersję : Pomocy!!! ALARM



karola&artur
21-01-2010, 20:07
Witam, potrzebuję pilnie Waszej pomocy... Napewno gdzieś to już było ale muszę szybko znaleźć odpowiedź dotyczącą sposobu montowania czujek okiennych od alarmu. Koleś co je kładł a zrobił to pod oknem tzn.u dołu okna na ramie tam gdzie przychodzi parapet, mówi, że tak jest ok i musi tak być a chłopaki od wykończeniówki mówią że musi ten kontrakton być u góry zamontowany bo gdy jest u dołu to system nie widzi, że okno jest uchylone a poza tym będzie problem z montażem parapetu bo tam wiszą jakieś kabelki a niech się coś stanie to trzeba będzie zrywać cały parapet a poza tym różnica temperatur itp. Komu wierzyć pomóżcie.!!! Nie znam się na tym zupełnie a parapety za dwa dni :o :roll:

pit79
21-01-2010, 20:31
Jedni i drudzy maja po częsci rację.

1 kontaktron na dole okna ma tą zaletę że mozesz okno zostawić uchylone i włączyć alarm i wyjść. Ja u siebie w niektórych oknach mam na dole własnie z tego powodu. Wylewki mi schły, to mogłem uzbroic alarm i wyjść.

2. kontraktron na górze działa tak samo jak na dole czyli jak otworzysz okno załączy alarm, z tą uwaga że już tego okna nie uchylisz.

Decyzja nalezy do Ciebie, ja zostawiłbym tak jak jest, przynajmniej nie będzie duchoty po przyjściu z pracy.

Pozdrawiam

Jak masz jeszcze np strefy i ustawisz sobie na noc tak alarm , że będa wyłączone czujki ruchu i będą działac tylko kontaktrony to w lato w nocy będziesz spać z zamkniętymi oknami jak dasz kontaktrony na górze.

karola&artur
21-01-2010, 20:59
Dziękuję Ci bardzo.
Uspokoiłam się. Chyba poproszę chłopaków o wycięcie małego rowka w ramie okiennej, żeby schować kabelek. Kurcze ale chyba wtedy stracę gwarancję na okna?? :roll:

pit79
21-01-2010, 21:28
A te czujki masz przyklejane, czy przewiercali się przez ramę? Są różne rodzaje kontaktronów,