PDA

Zobacz pełną wersję : Panele podłogowe - uszczelnianie silikonem.



Oxt
27-02-2010, 14:45
Witam,
czy można zalewać szczeliny dylatacyjne silikonem?
W salonie mam 4 drzwi balkonowe, chciałbym zalać szczelinę pod drzwiami bo obawiam się że może się dostawać woda pod panel, różnie to bywa. Chciałbym również uszczelnić silikonem próg dylatacyjny między łazienką a salonem. Trzecim miejscem które chciałbym zalać silikonem są szczeliny dylatacyjne pod ościeżnice drzwi wewnętrznych które będą dopiero montowane.
Zasugerowałem się filmem instruktażowym, ale to jedyne miejsce gdzie ktoś proponuje uszczelnianie silikonem, stąd moje wątpliwości.

http://www.youtube.com/watch?v=zHoO5wAJdGM

Proszę o pomoc. Pierwszy raz układałem panele i jestem początkujący, więc liczę na wyrozumiałość :)

AgaBonk
27-02-2010, 14:55
Ja mam w przedpokoju przy progu wejściowym szparę ok 2mm i głęboką na grubość panela,zakleiłam to kitem w kolorze paneli,takim jak przy ościeżnicach wypełnia się ubytki.Po 3miesiącach nic się nie dzieje i wygląda ok.

Oxt
27-02-2010, 15:23
Nie chodzi mi o wygląd bo i tak będę nakładał listwy boczne które zasłonią szczeliny. Chodzi mi o uszczelnienie.

Trociu
27-02-2010, 17:49
Nie chodzi mi o wygląd bo i tak będę nakładał listwy boczne które zasłonią szczeliny. Chodzi mi o uszczelnienie.Ale jak będą listwy to one zapobiegną zalaniu - no chyba, że planujesz mieć tyle wody na panelach, że będzie spokojnie wpływała pod listwy. Ale wtedy to bym się o całe panele martwił a nie tylko te małe kawałki.

Parkiet
27-02-2010, 20:21
Witam,
czy można zalewać szczeliny dylatacyjne silikonem?
W salonie mam 4 drzwi balkonowe, chciałbym zalać szczelinę pod drzwiami bo obawiam się że może się dostawać woda pod panel, różnie to bywa. Chciałbym również uszczelnić silikonem próg dylatacyjny między łazienką a salonem. Trzecim miejscem które chciałbym zalać silikonem są szczeliny dylatacyjne pod ościeżnice drzwi wewnętrznych które będą dopiero montowane.