PDA

Zobacz pełną wersję : Czy cegla kratówka na ścianę?? - czyli znowu o ścianach



Rysiu
10-02-2004, 08:37
Mam w projekcie ścianę trójwarstwową z cegly kratówki 25, styropian i znowu kratówka!!!

Od tygodnia grzebię w archiwum forum, dotarlem nawet do dyskusji z czego budowac ściany toczonej w 2002 roku, ale nic o kratówce. Tylko Max, BK, Porotherm, Silikaty, Keramzyt. Raz tylko ktoś wspomnial tylko, że robi z tego. I tyle.

Co myślicie o czyms takim? Mnie sie taka ściana wydaje pracochlonna i kosztowna, osobiście po przewaleniu archiwum sklanialbym sie do Maxa 29 + styropian. Ale kratówka? Ktoś z tego buduje? Nic nie slychac o czymś takim na forum. Są jakieś za? Czy to można przeprojektowac np. na Maxa lub BK?

Jak myślicie? Warto wogóle rozważać kratówkę? Co myślicie?

PS. Sorki - może glupi pytanie, ale jestem nowy w temacie: Czy gazobeton to to samo co BK?

Rysiu
11-02-2004, 07:53
Pliiiiissssssssss.....

Naprawdę nikt nie wie?????? :(

Przekorek niezalogowany
13-02-2004, 12:52
Kratowka istotnie jest pracochlonna, element ścienny (niezależnie od materiału) tym lepszy im większy.
A BK to beton komorkowy, czyli, znaczy, gazobeton.

Aleksandryta
13-02-2004, 13:32
A skad taki projekt wytrzasnales?! :o . To projekt gotowy? Kratowka juz dawno odeszla w przeszlosc

Wowka
13-02-2004, 13:39
Miałem na placu (własność teścia sprzed lat) ok 1500 szt. podwójnej cegły kratówki. Wykorzystałem ją do budowy ścian wewnętrznych budynku. Głównym materiałem były bloczki max (ściana 2w). Murarze troche się krzywili na kratówkę. Mieli wiecej kłopotów z łączeniem ścian - inne wymiary.

januszek
13-02-2004, 13:48
z tego co wiem to wymiary tego pustaka to
250x120x220 nie są takie małe.
jest to tradycyjna ceramika i nie widzę powodów dla kórych miałbyś coś zmieniać w projekcie
no może zamiast kratówki dać pustak uni
250x250x220

a poza tym jest czerwona :wink:

Rysiu
14-02-2004, 04:07
HM, faktycznie sam sie zdziwilem skad pomysl na kratowke! Na forum cicho o tym.