PDA

Zobacz pełną wersję : Tania LUTOWNICA do użytku domowego.



Max_M
22-03-2010, 14:52
Witam, interesuje mnie kuno taniej lutownicy.
Nie znam się na tego typu sprzęcie stąd prośba do Was - doradźcie mi coś, proszę.

Jak już wspomniałem - nie jestem w temacie - to podam linki do aukcji z allegro, które cieszą się największą popularnością:

- http://allegro.pl/item952841466_lutownica_transformatorowa_100w_rozn e_groty_cyna.html

- http://allegro.pl/item954291939_nowy_zestaw_lutownica_60w_odsysacz_e lektryczny_40w.html

adam_mk
22-03-2010, 15:33
Jak dla mnie - to badziew!
Potrzebujesz lutownicy transformatorowej od 100 do 120W.
Takiej, gdzie grot to kawałek przewodu miedzianego, wymiennego, odcinek oskubanego kabla 1,5mm2.
Te z wymiennymi grotami to ciągły problem z grotami.
W byle markecie jest taka, jaka Ci potrzebna.
(używam ich ze 25 lat...)
Adam M.

bmiara
22-03-2010, 15:50
Ja używam takiej od lat:

http://allegro.pl/item953402670_lutownica_lt_75_45_polska_produkcja_ gwarancja_fav.html

daje radę :)

edde
22-03-2010, 16:00
Ja używam takiej od lat:

http://allegro.pl/item953402670_lutownica_lt_75_45_polska_produkcja_ gwarancja_fav.html

daje radę :)

potwierdzam, sprzęt nie do zajechania, ojciec ma taką od lat 70-tych czy 80-tych, do dziś pracuje bez zarzutu (a za młodu różne nią drewnienka i plastiki godzinami się wypalało :wink: ), niedawno sobie też taka kupiłem i jestem happy z wyboru, tu jest troche tańsza, a praktycznie taka sama
http://allegro.pl/item953950950_lutownica_zdz_75_45w_78_00zl_gwaracj a_tanio.html

Max_M
22-03-2010, 17:37
99zł raczej na lutownicę nie przeznaczę ;/

Postaram się znaleźć tańszą lutownicę transformatorową.

Jarek.P
22-03-2010, 17:47
może zacznij od napisania, co będziesz lutował, bo to zasadnicza sprawa.
Z tych proponowanych przez Ciebie jedna to baardzo kiepska wersja transformatorówki, druga to zestaw lutownicy z rozlutownicą, mam wrażenie, że mało dla Ciebie przydatny.