PDA

Zobacz pełną wersję : Wkład VARIA 2RH-100 co sądzicie ???



inasa
01-05-2010, 08:37
Co sadzicie o propozycji firmy dla mojego kominka .

Wkład Varia2RH-100 za ponad 13.000 + materiał , płyta marmurowa i robocizna , całośc 24.000 zł !!!
Mam duzy dom , ale kominkiem będę dogrzewał tylko jesienia itd.
Wygląda to wszystko b. ładnie , ale czy to nie jest zbyt duzo . Prosze o opinie

bohusz
01-05-2010, 18:53
Powiem, ze jestem zaszokowany...

Za niewiele więcej niż połowe tej kasy to można mieć kominek lokomotywe grzewczą o dowolnym kształcie. Kompleksowo.
Przyznam jeszcze raz, że kosztorysy tego typu mnie zaskakują

inasa
01-05-2010, 19:29
Ja tez jestem zdziwiona , chociaz jestem laikiem jeśli chodzi o kominiki . sprawdzałam ceny , rzczywiście
te wkłady są tak drogie ,ale co w nich takiego nadzwyczajnego że az tyle kosztują ?

Kominki.fm
01-05-2010, 22:16
Wycena całego kominka z wkładem Spartherm Varia 2RH100-4S jest zdecydowanie za wysoka!!! Sam wkład natomiast jest znakomity i bardzo efektowny.

bohusz
02-05-2010, 07:18
Aby nie być gołosłownym.
Kominek wykonany w grudniu "po sasiedzku", ale w normalnej cenie takiej jak wykonujemy.

Obudowa szamotowa w tym wypadku półokrągła, narożna. Blat-półka pod wkładem z granitu.
Kształt obudowy wybrany przez klienta.
Kominek głównie do ogrzewania, tak więc zastosowany został rekuperator kominkowy owo i bloki akumulujące ciepła.
Wkład kominkowy UNICO Hermes 3 Z modern.
Obudowa i bloki akumulacyjne nagrzewają się i autentycznie po wygaśnięciu ognia w kominku "trzymają" ciepła przez około 8 godzin.

No ale rozmawiamy o kosztach.
Całość - 9 700 zł czyli cena globalna ogólna. Tyle klient wydał na kominek.
Całość wykończona tynkiem strukturalnym tutaj w kolorze białym, do pomalowania na dowolny kolor.
Tak dość wysoka cena wynika z tego, że obudowa jest półokrągła i zastosowaliśmy rekuperator i bloki akumulacyjne
2281