PDA

Zobacz pełną wersję : Jotule z płaszczem wodnym.



danka rz
18-02-2004, 21:17
Co sądzicie o Jotulach z pł.wodnym?Czy Jotule mają takie kominki?Jestem laikiem w tych sprawach, proszę o porady i opinie.Dzięki pzdr.

danka rz
19-02-2004, 19:44
Czy w tej sprawie cokolwiek się dowiem? Czy to temat już oklepany? Jeśli tak to proszę o namiary gdzie mogłabym zasięgnąć informacji. Może w poprzednich wypowiedziach coś znajdę? Chodzi o dalsze strony.Pzdr.

FREDY
19-02-2004, 20:12
Już poruszałem ten temat. Ogólnie w ofercie Jotula nie ma takich wkładów, ale Polacy robią wstawki w kształcie podkowy pasujące do tych kominków. Pytaj np. w firmie Uniwag Spolmot we Wrocławiu.

danka rz
19-02-2004, 20:45
Dzięki za informację. Przyda mi się, ponieważ do Wrocławia mam niedaleko. Jeśli chodzi o tę firmę, czy jakość tych wstawek jest nienaganna i czy też oferują kominki Jotula? 3-krotne dzięki. :P

i&w
20-02-2004, 09:38
są polskie,dużo tańsze,z Poznania.Jak chcesz to dzwoń do dystr.032 330 42 60,dostaniesz pełną informację.transport mają wliczony.

danka rz
20-02-2004, 10:42
Dzięki za informacje. Z kontaktuję się. Polskie, ale z jakiej firmy? Czy nie odbiegają dużo od jakości Jotulów? Będę się imała różnych źródeł..Pzdr...

PL
20-02-2004, 10:46
Jeśli kupujesz Jotula, czyli praktycznie najdroższe wkłady, to zapewne zakładasz, że są najlepsze.
Teraz chcesz aby opracowany przez firmę z wielotelnim doświadczeniem, z określoną, pewnie bardzo duża wiedzą wkład, ulepszał ktoś to pewnie "doskonale wie" co robi.

Myślę, że nie tędy droga. Pomijam wogóle zasadność takiego rozwiązania.

PL

danka rz
20-02-2004, 11:05
Więc, co radzić? Czekam na ofertę... Cena nie gra roli tylko bardzo dobra jakość i oszczędna eksploatacja kominka. Potrzebuję solidnej opini od użytkowników z conajmniej z dwu-zimowym doświadczeniem. Chcę zainwestować konkretnie. To w tej chwili moje zadanie....Pzdr..

PL
20-02-2004, 13:23
W takim razie rozważ system dystrybucji gorącego powietrza.