PDA

Zobacz pełną wersję : Panele a gres czy konieczna taka zabawa :)



kismo
05-06-2010, 08:37
Witam !!!
Chciałbym się zapytać szanownych forum'wiczów o taką kwestie:

odbieramy z żoną nie długo mieszkanie i zastanawiamy się czy przy kładzeniu podłogi jest sens mieszać w/w elementy (chodzi mi o aneks kuchenny).
Wiem że tu wchodzi aspekt wizualny - WSZYSTKO MOŻNA SOBIE POŁOŻYC - ale czy nie wystarczą same panele ?
1.Chodzi mi o to czy w obrębie kuchni panele nie stracą na właściwościach czy po pewnym czasie w panere sie coś nie "wgryzie".?

2. Jeżeli zostaniemy przy panelach to w jakiej najlepiej klasie kupować takie elementy ? Co by było dobrym rozwiązaniem
3 . Z względu że jestem laikiem w kwestiach remontów stąd moje pytanie.... przed kładzeniem paneli wpierw zamontować ościeżnice drzwiowe ?
4. Czy powinno się grupować w mieszkaniach klasę paneli czy po prostu dać sobie z tym spokój i położyć jednakowe we wszystkich pomieszczeniach ?

z poważaniem
kismo

panfotograf
10-06-2010, 10:46
W kuchni nie położyłbym paneli. Woda potrafi wnikać w szczeliny pomiędzy panelami i powodować ich puchnięcie i wyginanie.
W kuchni (według mnie) najlepszy jest gres.

jarekkur
10-06-2010, 22:44
panele w kuchni i owszem są takie, które tam się nadają równiez do łazienki. Są one o dużej gęstości z wypełnionymi szerokimi szczelinami uszczelniaczem (specjalnym). Koszt od 90zł wzwyż. Wszystko zależy od kasy

panfotograf
11-06-2010, 07:02
Czyli taniej wyjdzie zwykła glazura, no i trwałość nieporównywalnie większa

kismo
13-06-2010, 11:04
Witam !!!
Dzięki za rozświetlenie sytuacji. W aneksie kuchennym będzie gres a dalej panele.

1. Stąd moje następne pytanie ..gdzieś na forum natrafiłem na post w którym napisano, że przy łączeniu paneli z gresem, panele trzeba kleić .. czy klejenie takie jest punktowe czy może go w ogóle nie być. I czy będzie przy klejeniu po jakimś czasie takich paneli problem z ich wymianą ?

z poważaniem
kismo

wikula7
28-06-2010, 09:11