PDA

Zobacz pełną wersję : Dostałem dofinansowanie do kolektorów słonecznych



Strony : [1] 2

kolektor1
17-08-2010, 19:34
Na temat dofinansowania do kolektorów słonecznych wiele już napisano i pewnie się jeszcze wiele napisze, ale myślę, nadszedł już czas poznać tę "ścieżkę zdrowia" w praktyce.
Proszę więc podzielenie się informacjami osoby, które dostały takie dofinansowanie lub próbowały a nie otrzymały.
pozdrawiam.
Witold

atommy
08-09-2010, 13:35
Witaj, ja nie mam doświadczenia w kwestii dofinansowania do kolektorów, ale znalazłem stronkę na której temat: kolektory słoneczne dofinansowanie (http://www.inwestujwkolektory.pl) jest dobrze objaśniony.

alphatom79
16-09-2010, 11:37
Ciężko jest coś powiedzieć bo przepisy i różnego rodzaju dofinansowania się zmieniają więc każdy ma inne doświadczenia.

mnowak355
16-09-2010, 21:48
w tej chwili przeczytałem artykuł, przeszedłem linkiem na stronę BOŚ a tam piszą że sami wypełniają wniosek, występują o dotacje no i oczywiście wlepiają kredyt (tego już nie napisali) ale warto zadzwonić i sprawdzić. Jak się dowiem to coś napiszę.

mmmarco
30-09-2010, 08:27