PDA

Zobacz pełną wersję : ?ciana dzia?owa czy no?na....



pAnna
01-03-2004, 14:26
Na razie w temacie jestem zielona :oops: ale licze na Wasza pomoc ;)

CHcielibysmy polaczyc malutenka kuchnie z pokojem - chcemy wybic w sciance drzwi ;)

- gdzie sie mamy skierowac?
- jakie dokumenty załatwic?
- czy ktos ma takie doswiadczenia?

pozdrawiam i licze na pomoc :lol:

czmirek
01-03-2004, 15:13
Na razie w temacie jestem zielona :oops: ale licze na Wasza pomoc ;)

CHcielibysmy polaczyc malutenka kuchnie z pokojem - chcemy wybic w sciance drzwi ;)

- gdzie sie mamy skierowac?
- jakie dokumenty załatwic?
- czy ktos ma takie doswiadczenia?

pozdrawiam i licze na pomoc :lol:
nie piszesz jaka gr. sciany i jak jest polozone mieszkanie ( parter, pietro czy poddasze ) jakie masz prawo do lokalu . napisz wiecej na ten temat.

pAnna
01-03-2004, 18:29
nie piszesz jaka gr. sciany i jak jest polozone mieszkanie ( parter, pietro czy poddasze ) jakie masz prawo do lokalu . napisz wiecej na ten temat.


Grubosc sciany to okolo 8.5 - 9 cm (sciany miedzy mieszkaniami maja ok. 22 cm), mieszkanie jest w wiezowcu 9 pietrowym na 7 pietrze i jest to mieszkanie spoldzielcze własnosciowe 8)

Nie wiem co jeszcze powinnam napisac :roll: czy o czym waznym zapomnialam?

pitbull
02-03-2004, 10:31
Jesli to otwor w sciance dzialowej to nie ma specjalnego problemu. Pamietaj tylko o wykonaniu nadproza przed wyburzaniem muru pod otwór drzwiowy. Z czego jest sciana?

czmirek
02-03-2004, 10:41
mysle ze jest to dzialowa i nie bedzie problemu z otworem ( jak to napisal pitbull ) mozesz zrobic to oficjalnie i napisac do spoldzielni jest z tym troche zachodu niestety lub nikomu nic nie mowiac zrobic dziursko i sie nie przejmowac.

pAnna
03-03-2004, 08:52
Z czego jest sciana?

ło matko :o nie mam pojecia prawde mowiac :(

napewno nie bedziemy tego robili sami tylko jakas ekipe budowlancow wezmiemy - mam nadzieje ze beda pamietali o wspomnainych przez Wam "nadprozach" etc :roll: