PDA

Zobacz pełną wersję : rasa psa



Strony : [1] 2

duduś
02-03-2004, 21:15
Proszę o opinię- kogoś kto ma psy ;rasa HUSKY i owczarek niemiecki- czy nadają się do pilnowania domu , jakie są z nimi problemy,
Czy gdybym zdecydowała się na te dwie rasy to czy mogą to być dwie suki- czy lepiej pies i suka - ponoć pies niszczy drzewa( kompletnie nie znam się na psach ,ale muszę się zdecydować na porządnego stróża bo mieszkam pod lasem)

weyn.rob
02-03-2004, 21:28
Proszę o opinię- kogoś kto ma psy ;rasa HUSKY i owczarek niemiecki- czy nadają się do pilnowania domu , jakie są z nimi problemy,
Czy gdybym zdecydowała się na te dwie rasy to czy mogą to być dwie suki- czy lepiej pies i suka - ponoć pies niszczy drzewa( kompletnie nie znam się na psach ,ale muszę się zdecydować na porządnego stróża bo mieszkam pod lasem)

Huski odpada zupełnie jako stróż.
Owczarek może być--ale nigdy nie dwie suki.
Ja mam czarnego teriera rosyjskiego i uważam że nie ma od tej rasy nic lepszego-po prostu rewelacja.Ale to jest moje zdanie--choć potwierdzone też przez innych.
Do pilnowania domu kup parę -nie koniecznie tej samej rasy.

duduś
02-03-2004, 22:40
dlaczego nie dwie suki

weyn.rob
02-03-2004, 22:55
bo się będą gryzły--tak jak dwie kobiety :lol: :lol:

03-03-2004, 00:05
Najlepiej kup sobie dwa psy do domu w srodku a na zewnatrz alarm.
Pies na zewnatrz nic Ci nie da. Wlasnie mojej kolezance w czasie ferii
otruli noca dwa psy. Umieraly w strasznych cierpieniach.
Ja mam dwa amstafy i sa to idealne psy do pilnowania
domu, ale nie na zewnatrz. Problem jest taki , ze nie masz
doswiadczenia jezeli chodzi o psy i trodno bedzie Ci cos doradzic,
a z tego co piszesz chcesz miec takie psy przy ktorych bedziesz
czula sie bezpiecznie. Chociaz jak ja kupilam pierwszego psa
tez nie mialam doswiadczenia z ta rasa , ale dalam sobie
swietnie rade i jak dla mnie nie ma lepszej rasy.
Jak bedziesz chciala cos wiecej wiedziec to pytaj.
bonnie

weyn.rob
03-03-2004, 12:19