PDA

Zobacz pełną wersję : projekt M24 DOMOWE ZACISZE



Violetta21
24-03-2007, 17:23
No niestety. Musiałam się pożegnać z LORĄ. Zdecydowała druga polowa. Ja chyba w życiu nie wybuduję domu.(ja to nie znaczy doslownie , nie znam się na budowie)

Nefer
24-03-2007, 17:40
No niestety. Musiałam się pożegnać z LORĄ. Zdecydowała druga polowa. Ja chyba w życiu nie wybuduję domu.(ja to nie znaczy doslownie , nie znam się na budowie)

Zaraz sie poznasz :):) No way out :)

KubekK
11-05-2007, 00:38
Szukam i szukam kogokolwiek kto napisał coś o tym projekcie i nic.
Czy naprawdę nikt nie kupiłe tego projektu ? Tylko ja ? Wiem że dach jest skomplikowany i cena jego wykonania nie jest adekwatna do ceny calego domku ale czy to naprawde wszystkich skutecznie odstraszyło? Jak by ktokolwiek jednak sie znalazl kto jest zainteresowyny tym projektem prosze o kontakt :)

Ja już go mam i nie zawaham sie go urzyć :)

zchlopik
30-07-2007, 11:50
Chcę budować ten dom i proszę o wymianę doświadczeń.

EG
07-09-2007, 19:19
Witam serdecznie,

Buduje dom M24domowe zacisze w Malborku. Obecnie mam stan surowy zamkniety. Jesli bedzie pan zainteresowany lub bedzie mial jakies pytania prosze o kontakt. Pozdrawiam

zchlopik
08-09-2007, 18:56
Chętnie skorzystam z doświatczenia przy budowie tego domu w Malborku, i jednocześnie o ile to możliwe proszę o emeila lub telefon kontaktowy.
Serdecznie pozdrawiwm i czekam na odpowiedź.

Elcia1
08-10-2007, 21:14
Już od jakiegoś czasu ten projekt wpadł mi w oko, ale na forum nie mogę znaleźć opinii na jego temat. Kto z was buduje ten dom, albo mógłby sie na jego temat wypowiedzieć? Proszę o odpowiedź.

Elcia1
09-10-2007, 14:30
Tak, niewielkiego też śledzę i uważnie czytam wszystkie posty na jego temat. Wydaje mi sie, że "domowe zacisze" jest prostsze w budowie. Dlatego szukam wszelkich informacji na jego temat.

zchlopik
03-01-2008, 16:50