PDA

Zobacz pełną wersję : Prowizoryczne ogrodzenie wykonane we wlasnym zakresie - rady



Marcin Czyczerski
05-03-2004, 21:09
Witam,

Za około trzy tygodnie powinienem mieć pozwolenie i ruszam z budowa. Ale do sedna:

Wpadlem na genialny pomysl ;-)
...odpoczne oddajac się odrobine pracy fizycznej i na ktorys weekend sklece we wlasnym zakresie prowizoryczne ogrodzenie...
...odpreze się a dodatkowo może troche zaoszczedze...

Ale żeby sprawy nie spartolic proszę Was o rade...
Mam około 140 mb do ogrodzenia, a jestem kompletnym laikiem...
W planach mam postawienie slupkow z drewna (chyba osikowego) co 3 m, wkopanych na ok. 40 cm. Slupki u dolu planuje „zazbroic” paroma gwozdziami i zalac (no wlasnie czym?). Wczesniej z gwozdzikow zrobie w slupkach haczyki. Na to zarzuce siatke (zwana podobno autostradowa, która jest podobno tania a praktyczna).
W temacie prowizorycznej bramy jeszcze nie myslalem, ale tez będę musial cos opracowac....

1. Czy taka koncepcja ma racje bytu?
2. Ile kosztuja materialy na takie ogrodzenie?
3. I czy ma szanse postac to przez ok. 1,5 roku?
4. Z czego zrobic siatke?
5. Czym zalewac dolki, żeby kolki się trzymaly (i jak przygotowac miksture)
6. Z czego i jak wykonac prowizoryczna brame?
7. I czy to w ogole ma sens?

Pozdrawiam i dziekuje

O
05-03-2004, 21:47
Chętnie posłucham...

Może się czegoś dowiem...

Macieii
05-03-2004, 21:49
Ogrodzenie prowizoryczne jest moim zdaniem poprawiaczem samopoczucia właściciela. Tak naprawdę ogranicza aktywność przypadkowych przechodniów (nie łażą samopas po działce), dla złodzieja nie stanowi żadnej przeszkody. Ćwiczyłem to właśnie na własnej skórze - sk... po prostu przecięli siatkę. Jak potem sprawdziłem nie sprawia to większego problemu - nawet jeśli masz kiepski sprzęt (kombinerki ;-))

Inaczej mówiąc - moim zdaniem szkoda pracy. Wkop sobie te słupki, powieś najtańszą siatkę jaką znajdziesz - i nie trzymaj nic cennego na budowie.

Marcin Czyczerski
05-03-2004, 22:30