PDA

Zobacz pełną wersję : Proszę o ocenę projektu i rady



JK2010
23-11-2010, 23:30
Projekt Z108:

http://www.z500.pl/projekt/z108.html


Szukałem długo i przechodziłem przez różne fazy (fazę dworkową z gankiem też).
Wydaje mi się jednak, że Z108 to jest to.
Jednak nie mam żadnego doświadczenia w budowaniu dlatego proszę o pomoc.
Jakie ten projekt ma słabe strony?
Z góry dzięki.

JK2010
24-11-2010, 15:10
Taki nie ciekawy projekt, że nie ma oczym pisać?

dorben
24-11-2010, 15:44
hej, to moze ja zacznę - bryła bardzo mi sie podoba - moj styl, góra fajna, natomiast co do dołu:
30 m na salon z jadalnią - więc sam salon to bedzie pewnie ok. 22-24m - to jest bardzo mało. Wiem o czym mowię, bo sami mamy podobnie - na papierze wyglądało super, ale jak powstały ściany - ciasno-dosłownie duży pokój w blokowym mieszkaniu (ostatecznie zrezygnowalismy z kominka, zeby zyskac przestrzeń). Druga ważna rzecz-pomieszczenie gosp. 6,6m - przy braku piwnicy to niewiele - wstawisz piec, odkurzacz, zasobnik na wode + rowery i nic wiecej nie wcisniesz. No chyba ze planujesz jakis domek gospodarczy w ogrodzie czy cos. pozdr

oresund
24-11-2010, 19:24
Taki nie ciekawy projekt, że nie ma oczym pisać?

na czym ci zalezy? duzym mieszkaniu, garazu?
czy zapieprzaniu z małym ogródkiem?

JK2010
25-11-2010, 21:41
na czym ci zalezy? duzym mieszkaniu, garazu?
czy zapieprzaniu z małym ogródkiem?

Nie rozumiem.

A gyby tak zlikwidować pomieszczenie gospodarcze w kuchni i przesunąć kominek w stronę kuchni? Salon powiększyłby się.

bowess
26-11-2010, 09:01