PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z drzwiami balkonowymi.



krakow2000
29-12-2010, 14:39
Witam
W mieszkaniu mam okna plastikowe... mają z 8 lat i do tej pory nic im nie było :)... dzisiaj zauważyłem, że drzwi balkonowe od strony zawiasów nie dociskają się do ramy. Problem ten mam tylko po środku bo dół i góra przylega do ramy dobrze. Nie znam się na drzwiach takich więc nie wiem co zrobić... jak przyłożę rękę to czuje jak wlatuje zimne powietrze. Co mogę zrobić z tym fantem?? Może wystarczy jakąś śrubkę gdzieś dokręcić czy coś??
Z góry dzięki za info

Charlie
29-12-2010, 15:31
banana masz.
Taki urok plastiku w dużych mrozach :(
Do wymiany - polecam na drewno.

T12345T
29-12-2010, 18:44
Zaraz tam wymiana banana. Może wystarczy dołożyć zaczep? Albo docisk środkowy? W drewnie, to fakt, jak się wybanani, to do bani:-)

Pozdrawiam:-)

edde
29-12-2010, 18:55
właśnie, moje drzwi balkonowe mają te małe elementy (aż musiałem wyguglać sobie jak to się nazywa) jakimi są dociski zewnętrzne, chyba dwa na danym boku drzwi, jezeli one są i prawidłowo zamontowane to chyba drzwi nie maja prawa się zbananować czy wykrzywić, muszą być dociśniete
mówię o takim czymś: http://www.oknonet.com.pl/dociski-skrzydel-dociski-zewnetrzne-c-9_10.html

stary
29-12-2010, 19:38
banana masz.
Taki urok plastiku w dużych mrozach :(
Do wymiany - polecam na drewno.
Charlie , Twoje prowokacyjne teksty stają się coraz bardziej niesmaczne.
Poszukam w zbiorach to może znajdę zdjęcia 8- letnich drewnianych i tutaj wkleję... może zostało z niektórych coś więcej niż sama szyba i klamka.

Krakow2000
Nie wiem jakie masz okucia, ale najpierw zacznij od regulacji - wystarczy klucz imbusowy 4 mm do większości okien.
Na dolnym ( z boku ) i górnym zawiasie ( po otwarciu skrzydła na 90* ) wkręć tak, aby skrzydło "ściągnąć" na stronę zawiasową- mniej będzie wówczas zachodziło od strony klamki. Rzuć okiem na tą instrukcje regulacji - czwarta strona , w drugim i trzecim "kółku" - śruby poziome.