PDA

Zobacz pełną wersję : Prośba o wycenę naprawy usterek



Witja84
31-12-2010, 10:33
Witam,

mam prośbę do osób znających się na budowlance. Czy moglibyście pomóc wycenić mi poprawę usterek, które wykrył mój inspektor budowlany podczas odbioru mieszkania? Chodzi o to, że deweloper prawdopodobnie zgodzi się wypłacić mi rekompensatę za usterki, o ile je wycenię. Nie chcę podać zbyt zaniżonej ani zbyt wygórowanej ceny. Ogólnie to nie chciałbym dokładać do interesu, czyli dopłacać do materiałów i do wynagrodzenia dla fachowca. Nie znam się kompletnie na budowlance, nie mam się kogo poradzić więc jedyną deską ratunku jesteście Wy.

Usterki, które zostały wykryte w łazience:
1) posadzka jest w niektórych miejscach popękana. Inspektor powiedział, że należałoby tam zrobić klamrowanie i zalać żywicą lub położyć jakąś siatkę i wylać wylewkę.
2) za odpływem wannowym są w niektórych miejscach puste przestrzenie, co należałoby wypełnić
3) peszel od wody wystaje poza tynk przy posadzce
4) wystająca przy posadzce rura od grzejnika
5) kąt na jednej ze ścian do poprawy, maksymalne odchylenie 9 mm
6) brak płaszczyzny na jednej ze ścian o powierzchni 4 m2
7) do przeszlifowania ściana pod grzejnikiem

Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc i wskazówki.

Pozdrawiam

fighter1983
31-12-2010, 10:42
pierwsze 2 pozycje moge wycenic (naprawa rys poprzez zalanie żywicą plus klamry spinajace) oraz wypelnienie pustych przestrzeni pod posadzka przez wtloczenie cisnieniowe zywicy pod posadzke, jednak podajesz za malo szczegolow (ilosci)
Produkt: PCI APOGEL F (http://www.basf-cc.pl/pl/produkte/systemy_budowlane/iniekcyjne_montaz/Apogel_F/Pages/default.aspx)
1 litr tej zywicy kosztuje okolo 72.00 netto (podaje netto, bo zmienia sie stawka VAT)
Do szycia posadzki potrzebne beda tez klamerki PCI Estrichklammern, jedna sztuka takiej klamerki kosztuje okolo 26 groszy netto
Ile bedzie potrzebne - tego nie wiem, bo nie podajesz powierzchni do naprawy.

Witja84
31-12-2010, 11:03