PDA

Zobacz pełną wersję : Materiały edukacyjne



Małolat
22-01-2011, 14:51
dzień dobry
chciałem byście mi Panstwo przybliżyli jeśłi jesteście łaskawi.
jakieś filmy video opisujące przebieg robót na budowie w języku ojczystym, lub książki.
lub z jakich źródeł procz google mogę zaczerpnąć tematyke video co do budowy.
jestem początkującym, jeszcze sie uczę,
chciał bym by Panstwo przybliżyli mi tytuły jakihs flimów
CO DO BUDOWY LUB KSIĄŻEK Z ZAGADNIENIAMI (TERMINAMI BUDOWLANYMI)
ZA WSZELKIE ODP Z GÓRY DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM.

Małolat
22-01-2011, 16:43
i co jednak lekcewaga pełną parą.

pawelpiwowarczyk
22-01-2011, 19:13
Aż sam się dziwię, że odpowiadam...

Pewnie szanujesz się, więc szanuj także innych.
Nie krzycz (rozumiem, że capls lock się włączył i nie chciało się go wyłączyć?).
Bądź troszkę bardziej cierpliwy. Po niecałych dwóch godzinach od wystosowania pytania gorączkujesz się. Nie za szybko?

A w temacie.
Ja zaopatrzyłem się w:
- "Poradnik majstra budowlanego" - nudna cegła bez kolorowych obrazków, ale pełna fachowej wiedzy,
- "Instalacje centralnego ogrzewania z rur wielowarstwowych. Poradnik projektanta" - książeczka oparta o system firmy Kisan - jeszcze nie czytałem, wygląda nieźle,
- "Technologia instalacji wodociągowych i gazowych" - podręcznik nauki zawodu dla zawodówek - w sumie porażka, ale kilku rzeczy się dowiedziałem.
- "DOM. Stan surowy" - przedruk z niemieckiego poradnika pełnego kolorowych zdjęć - tego nie kupowałem, walało się od niepamiętnych czasów po domu - skoro było - przeczytałem, specjalnie kupować nie polecam,
- kupiłem na Allegro kilka roczników Muratora. W starszych numerach (sprzed kilku lat) znaleźć można ciekawsze i głębsze artykuły, a technika budowlana to nie elektronika podlegająca prawu Moore'a,
- niedaleko mojej pracy stoi gostek sprzedający za ułamek ceny oddawane z kiosków miesięczniki, więc wszystkie budowlane są moje.