PDA

Zobacz pełną wersję : Szukam solidnej ekipy do budowy domu w okolicach Wrocławia.



Monika L.
18-03-2004, 15:01
Pomóżcie proszę znaleźć mi dobrą ekipę do fundamentów i murów a także porządną ekipę do dachu - żeby nie było fuszerki.Pozdrawiam.

BK
22-03-2004, 15:08
Witam,
spróbuj zapytać w Klubie BUDUJĄCY - na Wrocławskiej, na pewno ktoś Ci pomoże, ja też zgromadziłam w ten sposób parę namiarów, też niedługo będę szukać. A gdzie się będziesz budować?

Monika L.
22-03-2004, 20:56
Dzięki za informację, jestem jeszcze zielona w poruszaniu się po forum. Co do planów budowy - Chrząstawa Mała. Zakupiłam projekt Muratora D08, ale boję się kosztów :( i w związku z tym, szukam w tej chwili projektu tańszego w realizacji. Chyba nawet wyleczyłam się z domów parterowych - te, które się mi podobają są stanowczo za drogie w wykonaniu,a ja jestem niestety skazana na budowę domu wyłącznie przez wykonawcę, bo mój mąż ma troszkę "lewe ręce"... :P
Pozdrawiam.

23-04-2004, 16:51
Proszę o zapoznanie się z naszą ofertą budowlaną.
www.deks.pl
Wszelkie zapytania prosimy kierować [email protected]
Miejsce budowy nie stanowi dla nas problemu.
Jezeli jesteście państwo zainteresowani prosimy o podanie nazwy projektu i biura achitektonicznego w celu wyceny kosztów.
Na zyczenie apewniamy materiały budowlane.

BK
26-04-2004, 08:22
Dzięki za informację, jestem jeszcze zielona w poruszaniu się po forum. Co do planów budowy - Chrząstawa Mała. Zakupiłam projekt Muratora D08, ale boję się kosztów :( i w związku z tym, szukam w tej chwili projektu tańszego w realizacji. Chyba nawet wyleczyłam się z domów parterowych - te, które się mi podobają są stanowczo za drogie w wykonaniu,a ja jestem niestety skazana na budowę domu wyłącznie przez wykonawcę, bo mój mąż ma troszkę "lewe ręce"... :P
Pozdrawiam.