PDA

Zobacz pełną wersję : BARDZO, BARDZO PROSZ? O RAD? - PROJEKT W-19.12



szymon2
19-03-2004, 21:25
Bardzo proszę o wskazówki dotyczące projektu z Jeleniogórskiego Biura Projektowania dodam tylko, że szukanie planu na działkę z wejściem od południa, dodatkowo w miarę prostego, i mam nadzieję taniego, było karkołomną robotą. Proszę o uwagi, bo to mój pierwszy i zapewne ostatni dom, a jestem w tym temacie laikiem.
[/img]

szymon2
19-03-2004, 21:37
W jaki sposób mogę zamieścić projekt domu na Forum, jeśli znajduje się on w internecie na stronie www.postawdom.pl/produkt.php?dz=01_budynki%20jednorodzinne&nazwa_projektu=W-19-12

joanka77
19-03-2004, 21:40
http://www.postawdom.pl/projekty/01_budynki%20jednorodzinne/W-19.12/perspektywa.jpg

joanka77
19-03-2004, 21:41
http://www.postawdom.pl/projekty/01_budynki%20jednorodzinne/W-19.12/rzuty.gif

joanka77
19-03-2004, 21:42
Mi się ten projekt podoba, nie mam się do czego przyczepić :)

szymon2
19-03-2004, 22:58
dzięki za opinię i zamieszczenie projektu na Forum. Co Wy na to bym okno w salonie od strony zachodniej przerobił na dodatkowe drzwi balkonowe i ciut powiększył taras, a garderobę podzielił - umieszczając tam małą pralnio-suszarnię, a po prawej stronie pomieszczenia garderobę?

Ewunia
19-03-2004, 23:52
Dodatkowe drzwi, to dodatkowy koszt, a jeżeli zechcesz postawić stół tak jak na rysunku, to może ci przeszkadzać w korzystaniu z nich - sam zdecyduj. Jeżeli ulicę masz od południa, to najracjonalniej byłoby zrobić drzwi tylko od zachodu, rezygnując z tych przy wejściu - nie będziesz przecież otwierał domu do wglądu z ulicy. Taras oczywiście możesz zrobić tak duży, jak zechcesz.
Pomysł z pralnio - suszarnią jest bardzo OK. Ja wszystkich namawiam na posiadanie takiego pomieszczenia, tylko nie każdy chce zrozumiec, jak bardzo jest ono potrzebne.
A garażu nie przewidujesz?

szymon2
20-03-2004, 08:11